دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاشازاده بعد از مدت ها تعویض شد (عکس)

مدافع سابق تیم ملی ایران در دیدار دوستانه و نمادین امروز به میدان رفت ولی در ادامه تعویض شد.

به گزارش ورزش، مهدی پاشازاده یکی از بهترین مدافعان نسل طلایی فوتبال ایران در انتهای دهه 90 میلادی و اواسط دهه 70 شمسی است. بازیکنی که همگان او را با شوتی که توسط بازیکنان استرالیا زده شد و او با ضربه سر از روی خط دروازه برگرداند، در یادها داریم اما قطعا لحظات درخشان او در استقلال، تیم ملی و فوتبال آلمان بیشتر از آن نجات دروازه ای است که باعث صعود ایران به جام جهانی 98 فرانسه شد.

در دیداری که میان منتخب استقلال و پرسپولیس با منتخب ملی پوشان برگزار شد، مهدی پاشازاده نیز حضور داشت. بازیکنی که در هر 3 دیدار تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 98 فرانسه به صورت ثابت و از ابتدا به میدان رفته بود و امروز نیز در ترکیب منتخب ملی پوشان قرار گرفت.

سرمربی سابق نساجی، آلومینیوم اراک، سپیدرود، ماشین سازی، شاهین بوشهر و... که اکنون در مرز 50 سالگی قرار دارد، به یاد ایام جوانی در مسابقه نمادین امروز نیز در ترکیب تیم منتخب ملی پوشان حضور داشت اما افزایش سن و عدم توانایی برای حضور کامل در ترکیب باعث شد تا شاهد تعویض بازیکن سابق استقلال باشیم.

در روزهایی که پاشازاده برای استقلال و تیم ملی به میدان می رفت، عادت داشتیم که او را همواره تا پایان و در ترکیب اصلی ببینیم ولی امروز بالاخره پاشازاده به دلایلی که ذکر شد از زمین بازی بیرون رفت تا شاهد تعویض شدن بازیکن سابق فورتنا کلن و بایرلورکوزن نیز باشیم.

پاشازاده بعد از مدت‌ها تعویض شد (عکس)

پاشازاده بعد از مدت‌ها تعویض شد (عکس)

پاشازاده بعد از مدت‌ها تعویض شد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋