دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هشدار نکونام برای سعادت جوان اول فولاد

هشدار نکونام برای سعادت جوان اول فولاد

بیدار باش جدی به گزینه انتقالاتی استقلال؛ هشدار نکونام برای سعادت جوان اول فولاد؛ دریبل دوطرفه از هافبک جوان پیکانی‌ها و گل تساوی این تیم کافی بود تا مدافع راست ملی‌پوش فولاد مورد سرزنش جواد نکونام قرار بگیرد.

به گزارش ورزش، سعادت حردانی دفاع راست 23 ساله فولاد  که خیلی زود روند پیشرفت را طی کرد و حالا یکی از پرمشتری ترین مدافعان راست فوتبال ایران محسوب می‌شود بعد از دیدار روز جمعه مقابل پیکان با انتقاد جواد نکونام سرمربی اش در نشست خبری مواجه شد.


او متعجب و خشمگین از اینکه سه امتیاز تیمش به این سادگی از دست رفته، انتظارش از حردانی را علنی کرد و به نوعی به او هشدار داد. چیزی که باید آن را یک بیدارباش برای مدافع راست ملی‌پوش فولاد ارزیابی کرد چرا که او برای رسیدن به آرزوهای بزرگ فوتبالی قبل ازهرچیز باید در باشگاهش بدرخشد که بتواند در فهرست ملی‌پوشان باقی بماند آن هم در روزهای درخشش بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی‎‌فر.


سعادت که هم تیمی هایش او را صالح هم صدا می‌زنند، در شاهین رامهرمز حضور داشت و توسط حمید نادریان به تیم امید فولاد معرفی شد. این مدافع 23 ساله دوسال پیش توانست با نظر نکونام، راهی تیم بزرگسالان شود و خیلی زود در هفته اول برای تیمش به میدان برود تا نخستین تجربه لیگ‌برتری خود را با نکونام تجربه کند، او در هفته دوم و در تهران توانست با ارسالی دقیق از سمت راست، باعث گل فولاد در دقیقه ۹۶ برابر استقلال استراماچونی شود و از همان زمان نامش بیشتر شنیده شد.


حردانی در شرایطی که در امیدهای فولاد بیشتر از 50 میلیون تومان دریافتی نداشت از سوی نکونام به تیم بزرگسالان آورده شد و در لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز نقش مهمی برای تیمش داشت. او در بازی با العین امارات برای تیمش گلزنی کرد و زمینه ساز صعود فولاد به دور گروهی مسابقات شد. 

هشدار نکونام برای سعادت جوان اول فولاد


او در دور رفت دور گروهی آسیا نیز یکی از خوب های فولاد بود و در عربستان برای تیمش خوش درخشید اما مثبت شدن تست کرونا سبب شد تا دور برگشت را از دست بدهد. جالب اینکه فولاد در غیاب سعادت هر 3 بازی دور برگشت را واگذار کرد.


بعد از آن بود که چشم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی حردانی را گرفت و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد.  او که به نوعی فوتبالش را مدیون جواد نکونام است، در ابتدای فصل زمانی که این مربی هم فولاد را ترک کرده بود، با پیشنهاد جدی استقلال و فرهاد مجیدی مواجه شد اما به واسطه قراردادش با فولاد مجبور شد به کارش ادامه بدهد. جالب اینکه حالا دوباره نکونام سرمربی فولاد شده و طبیعی است که کاپیتان سابق تیم ملی ایران انتظار داشته باشد حردانی نمایش های درخشان سال گذشته را تکرار کند. 


اگرچه سعادت امسال هم عملکرد بدی نداشته اما مغلوب شدن در نبرد تن به تن با محمدحسین فلاح هافبک چپ پا و جوان پیکان در بازی جمعه کافی بود تا مورد خشم جواد نکونام قرار بگیرد. در شرایطی که فولادی ها با یک گل از پیکان پیش بودند، غفلت حردانی باعث شد تا فلاح با یک دریبل دوطرفه زیبا به محوطه جریمه فولاد برسد و ضربه اش را به آستانه دروازه بفرستد و در نهایت با اشتباه مرادیان در ریباند پیمان رنجبری گل تساوی را برای پیکان بزند و دو امتیاز حساس از چنگ فولادی ها بپرد.


همین اتفاق بود که باعث شد جواد نکونام در نشست خبری این جملات را درباره مدافع راست تیمش بر زبان بیاورد: «یک لحظه اشتباه کردیم از جایی که بازیکن ملی پوش داریم و نباید چنین اشتباهی صورت بگیرد. فکر می کنم سعادت باید تمرکزش را روی فولاد بگذارد زیرا فولاد به او شخصیت و اعتبار داده و از فولاد به تیم ملی رسیده است.»

هشدار نکونام برای سعادت جوان اول فولاد


سرمربی فولاد در ادامه صحبت‌هایش از پیشنهاد برخی تیم های لیگ برتری به حردانی برای نیم فصل خبر داد و گفت: «اینکه با او برای تیم های دیگر صحبت می کنند تمرکز این بچه به هم ریخته است و دیدید روی دو صحنه دو اشتباه وحشتناک داشت. او اصلا از این دست اشتباهات نمی کرد و وسط بازی هم به او تذکر دادم ولی تمرکز ندارد و حواسش به خارج از فولاد است و این برای او خوب نیست زیرا فولاد به سعادت کمک کرده تا رشد کند و استان خوزستان و مردم از او توقع دارند.»


نکونام در شرایطی از پیشنهاد تیم های لیگ برتری به مدافع راست تیمش صحبت می‌کند که او تا پایان فصل جاری با فولاد قرارداد دارد و تا رضایت باشگاه خوزستانی نباشد نمی‌تواند به تیم دیگری برود. از طرف دیگر هنوز حتی گمانه زنی مذاکره با حردانی برای نیم فصل هم مطرح نشده اما حتما سرمربی فولاد چیزهایی در تغییر رفتار بازیکن خود دیده که اینطور به او هشدار می‌دهد.

حردانی بدون شک یکی از آینده دارهای فوتبال ایران محسوب می‌شود و شوکی که نکونام به او در این مقطع از فوتبالش داد نیز برای بازگشت او به شرایط ایده آل است. او خودش هم خوب می‌داند که حفظ جایگاه در تیم ملی و رسیدن به تیم های بزرگ منوط به این است که همیشه بهترین باشد؛ بخصوص که نباید از یاد برد چه ستاره‌های مهمی در فوتبال ایران پشت مدافعان راست جوان‌تر اردوهای ملی مانده‌اند؛ این همان چیزیست که مسئولیت سعادت را نسبت به خودش بالاتر می‌برد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋