دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به استقلال گل زده ام اما این بار باید گل نخوریم

به استقلال گل زده‌ام اما این بار باید گل نخوریم

امامعلی: باید اول یا دوم جدول می‌بودیم؛ به استقلال گل زده‌ام اما این بار باید گل نخوریم؛ مهاجم مس رفسنجان اعتقاد دارد به دلیل تغییر پست آن طور که باید و شاید گل نزده و بیشتر در خدمت تیم است.

به گزارش ورزش، مس رفسنجان با پیروزی سه بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان روحیه مضاعفی برای دیدار پیش رو با استقلال پیدا کرده فراز امامعلی در ابتدا در مورد تغییر محل برگزاری بازی گفت: شرایط سرچشمه خوب نبود و برف سنگینی آمده بود و شرایط برای انجام یک بازی خوب مهیا نبود و ما هم به سیرجان رفتیم و بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

وی در مورد اینکه فکرش را می کردند بازی را پر گل ببرند یا خیر ادامه داد: ما بازی به بازی جلو می رویم و متاسفانه در بازی قبلی با وجود نمایش خوب پیروز نشدیم و خیلی دوست داشتیم این بازی را ببریم و جزو ۴ تیم بالای جدول قرار بگیریم و می دانستیم که صنعت نفت به دلیل برد پر گل مقابل آلومینیوم با یک روحیه خوب برای این بازی آماده شده است و تصمیم گرفتیم که طوفانی شروع کنیم و در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی گل زدیم و پیروز شدیم.

بازیکن مس که دومین گل فصلش را به صنعت زد عنوان کرد: گلی که زدم تمرین شده بود. مجید علیاری پاس خیلی خوبی به من داد و دروازه را باز کردم.

امامعلی در مورد اینکه در جدول در کنار تیم های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار گرفتند گفت: رقابت با این تیم ها خیلی خوب و لذت بخش است و تیم ما هیچ چیزی کم ندارد و در چند هفته اخیر در بازی هایی که نتیجه نگرفتیم می توانستیم برنده باشیم و اگر سه امتیاز آن بازی ها را می گرفتیم جزو دو تیم برتر ایران بودیم ولی شانس با ما یار نبود و امیدوارم جبران کنیم و با یک رتبه خیلی خوب نیم فصل را به پایان برسانیم.

به استقلال گل زده‌ام اما این بار باید گل نخوریم

وی در مورد دیدار با استقلال در هفته چهاردهم نظرش را اینگونه بیان کرد: امسال استقلال نسبت به سال گذشته متفاوت است و خیلی خوب و منظم کار کرده و از همه نظر تیم خوبی هستند ولی ما هم تیم دست و پا بسته ای در آزادی نیستیم‌. 

مهاجم مس در مورد اینکه چند گل به استقلال زده گفت: من سه گل در زمان پیکان به استقلال زدم و در وهله اول دوست دارم در خدمت تیم باشم و گل نخوریم و انشاالله گل هم می زنیم.
امامعلی که از فصل گذشته تاکنون در چندین پست مختلف بازی کرده در این مورد افزود: در بازی مقابل صنعت نفت برای اولین بار توانستم در پست هافبک راست بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم. از سال گذشته تا الان دفاع چپ، هافبک چپ، فوروارد، هافبک راست و پشت مهاجم بودم و در ۵ پست بازی کردم و سعی کردم در هر کجای زمین که هستم مثمر ثمر باشم و همیشه به صلاحدید کادرفنی و آقای ربیعی احترام می گذارم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋