دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رنجبری: ۹ شوت به تیرک دروازه زدم

رنجبری: ۹ شوت به تیرک دروازه زدم

بدشانسی آوردم اما حالا همه چیز خوب است؛ رنجبری: ۹ شوت به تیرک دروازه زدم!؛ مهاجم پیکان از بدشانسی های سال گذشته اش می گوید؛ از اینکه ۹ توپ به تیرک دروازه زد اما سرانجام در دقیقه ۸۸ بازی فولاد موفق به گلزنی شد.

به گزارش ورزش، دیدار فولاد و پیکان با نتیجه تساوی به اتمام رسید و این در حالی است که زننده گل پیکان، مهاجمی بود که در یکی دو فصل گذشته عملکرد چندان مثبتی نداشت و با بدشانسی هم روبرو بود.

پیمان رنجبری زننده گل خودروسازان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. شکل تیمی آقای نکونام خیلی خوب است و سخت می توان به این تیم گل زد و شاید در نهایت مقابل فولاد بتوان یکی دو گل به ثمر رساند. در نیمه اول فولاد خیلی خوب بازی کرد و ما هم در ضدحملات دو سه موقعیت داشتیم که به ثمر نشست ولی در نیمه دوم حمله کردیم و توانستیم گل بزنیم. اشتباهی که حریف کرد به خاطر این بود که ما خیلی حمله کردیم و ناامید نشدیم.

این بازیکن که بعد از مدت ها در بازی با فولاد گل زد در این باره توضیح داد: از سال گذشته تا الان از بازی گل گهر تا ذوب آهن ۹ توپ من به تیر خورد و سه پنالتی گرفتم و پارسال سال من نبود. گل به فولاد در دقیقه ۸۸ به موقع بود و توانستیم بازی را مساوی کنیم و از زحمات بچه ها ممنونم.

مهاجم پیکان در مورد دیدار بعدی با آلومینیوم اراک نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی سنگینی داریم. آلومینیوم تیم خیلی خوبی است و همانند فولاد شکل دفاعی خوبی دارد و گل‌های خیلی کمی خوردند و سر مربی خیلی خوبی دارند و به نظرم بازی پایاپایی باشد و امیدوارم که ما بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

رنجبری در پایان در مورد رتبه ششمی پیکان در جدول و شرایط خوبشان در لیگ ۲۱ افزود: از نظر آماری و جدولی شرایط خوبی داریم و البته خیلی بهتر از اینها می توانست باشد. آقای حسینی تیم خیلی خوب و جوانی را وارد مسابقات کرده و دارد نتیجه زحماتش را میبیند. تیم خیلی خوبی دارم و امیدوارم همینطور ادامه بدهیم و آخر فصل نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋