دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صحبت های هافبک جوان با یحیی؛ می خواهم بمانم

محمد شریفی هافبک دفاعی جوان تیم پرسپولیس که در دو بازی اخیر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف نتوانست در ترکیب قرار بگیرد در مورد آینده خود صحبت هایی با سرمربی تیم انجام داد.

صحبت های هافبک جوان با یحیی؛ می‌خواهم بمانم

به گزارش ورزش، این بازیکن که در مصاف با ذوب آهن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف جای خود را به احسان پهلوان داد مورد توجه تیم الاهلی قطر قرار گرفته؛ تیمی که محمد حسین کنعانی زادگان را در اختیار دارد. پیشنهاد باشگاه قطری به این بازیکن قرارداد برای یک فصل و نیم بوده که محمد شریفی بعد از صبحت هایی که با یحیی گل محمدی دراین زمینه انجام داد تصمیم گرفت به حضور خود در اردوی سرخ ها ادامه دهد تا با ادامه حضور در ترکیب پرسپولیس تجربیات بیشتری به دست بیاورد. 

این بازیکن جوان که حضور در جام جهانی زیر 17 سال در سال 2017 را تجربه کرده یکی از گزینه های مهدی مهدوی کیا برای همراهی تیم زیر 23 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 است که در تاشکند برگزار می شود. او برای بازی های مقدماتی در شهر دوشنبه هم به اردوی تیم زیر 23 سال ایران دعوت شده بود که به دلیل همراهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و با هماهنگی بعمل آمده میان یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا در اردوی سرخ ها حاضر شد. 

گفته می شود پیشنهاد مالی قطری ها به این بازیکن جوان وسوسه کننده بوده اما از آنجایی که در ابتدای راه قرار دارد بعد از مشورت با یحیی گل محمدی تصمیم گرفت با ادامه حضور در اردوی تیم پرسپولیس تجربیات بیشتری به دست بیاورد تا بعد از حضور در یک تیم خارجی بتواند به سیر صعودی خود ادامه دهد. بنابراین باید گفت حضور محمد شریفی در تیم الاهلی قطر منتفی شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋