دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توخل: تیاگو، بنجانین باتن فوتبال است

توخل: تیاگو، بنجانین باتن فوتبال است

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی از تمدید قرارداد این باشگاه با تیاگو سیلوا ابراز رضایت کرده است.

به گزارش ورزش، تیاگو سیلوا، مدافع کهنه کار و برزیلی چلسی قرارداد خود را تا پایان فصل آینده تمدید کرده و در واقع حداقل تا سن 38 سالگی در این باشگاه باقی خواهد ماند. توماس توخل از رخ دادن این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و همچنین مدعی شد در مورد وضعیت آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی تیم خود نگران است. قرارداد این بازیکن با چلسی در ماه ژوئن به پایان می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید صورت نگرفته است.

 

توخل: تیاگو، بنجانین باتن فوتبال است

 

توماس توخل گفت: "او بنجامین باتن فوتبال است و باید تیاگو سیلوا را بنجامین تیاگو خطاب کرد. او بازیکنی سرحال از نظر فیزیکی بوده و در رختکن چلسی مهره ای بسیار ارزشمند محسوب می شود و تاثیر فراوانی بر تیم دارد.

 

احتمال جدایی آنتونی رودیگر؟ من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم و نمی دانم که آیا مدیر برنامه رودیگر با باشگاه های دیگر صحبت کرده است یا خیر. در حال حاضر در ژانویه قرار داریم و او هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده، اما آنطور که من متوجه شدم، مذاکرات برای تمدید ادامه دارد. فکر می‌کنم رودیگر از خواسته‌های من آگاه است و من از همکاری با او ابراز خوشحالی می‌کنم. سطح بازی او هنوز فوق‌العاده بوده و هیچ شکی وجود ندارد که این وضعیت نگران‌کننده است. باشگاه با تمام توان برای حفظ آنتونی رودیگر تلاش می کند و مذاکرات بی طرفین همچنان ادامه دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋