دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سجادی : رابطه ای عالی با ای اف سی داریم

سجادی : رابطه‌ای عالی با ای‌‌اف‌سی داریم

به عنوان یک ورزشکار قدیمی از حمایت رئیسی ممنونم؛ سجادی : رابطه‌ای عالی با ای‌‌اف‌سی داریم؛ وزیر ورزش و جوانان نسبت به اقدامات انجام شده درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ورزش موضوع خصوصی تیم‌های استقلال و پرسپولیس همواره در سالیان گذشته مطرح بوده و در دولت گذشته نیز اقداماتی در این راستا انجام شد و حتی وعده داده شده بود که تا پیش از پایان دولت، پروسه واگذاری دو تیم آغاز خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد.

با این‌حال با توجه به اصرار AFC، حمید سجادی از زمان آغاز کارش در وزارت ورزش و جوانان سعی کرد تا مسیر خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را به سرانجام برساند و تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته است تا فشارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بر فوتبال ایران با غیردولتی شدن دو تیم بزرگ کاهش یابد و به پایان برسد.

حمید سجادی در توضیح اقدامات انجام شده گفت:  از کارهای خوبی که شروع کرده ایم واگذاری پرسپولیس و استقلال است که خوشبختانه مراحل خوبی را طی و دولت هم خیلی کمک کرده است؛ اجازه دهید اول به عنوان یک ورزشکار قدیمی تر و عضو کوچکی از جامعه ورزش و همینطور در حال حاضر به عنوان خادم ورزش و جوانان از رییس جمهور محترم و مردمی و دوست داشتنی آقای رئیسی تشکر کنم.

او با اشاره به تلاش‌های انجام شده از سوی رئیس‌جمهور گفت: من شهادت می دهم که از هفته اول شروع کارشان وقتی من خواهش کردم اقداماتی انجام دهیم و ادامه مسیر را برای واگذاری پرسپولیس و استقلال داشته باشیم انصافا ایشان استقبال کردند و دستور اکید دادند که من موافق هستم و راه را ادامه دهید.

وزیر ورزش و جوانان درباره مسائل حقوقی هم گفت: از جناب آقای دهقان تشکر می کنم؛ دو، سه هفته مراحل کارشناسی در آنجا انجام شد و بعد از مطالعات حقوقی مجددا خدمت رییس جمهور گزارشی تقدیم شد و آقای رئیسی به آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی دستور دادند و از آنجا به سازمان خصوصی سازی ارسال شد.

سجادی با اشاره به این‌که به کنفدراسیون فوتبال آسیا وعده‌هایی در این‌باره داده، توضیح داد: در حال حاضر هم همکاران بسیار عزیزمان در این سازمان در حال برنامه ریزی هستند که طبق قولی که بنده به صورت مکتوب امضا کردم و خدمت کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردم کارها انجام شود؛ خوشبختانه این رابطه خوب و مثبت بین ما و کنفدراسیون فوتبال آسیا شروع شده است و مکتوب هم قول دادیم که در ماه فوریه مقدمات واگذاری دو باشگاه برای خصوصی سازی را آغاز خواهیم کرد.

حمید سجادی هم‌چنین توضیحی درباره ورود دو تیم به بورس داشت و گفت: اینها نوید بخش آینده خوب برای حضور دو باشگاه در بازار بورس و سرمایه است؛ مطمئنم و کارشناسان هم به من گفته اند که یکی از موفق‌ترین اتفاقات بازار بورس و سهام بازار سرمایه همین مسئله خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋