دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دو ستاره دیگر بایرن مونیخ هم کرونا گرفتند

دو ستاره دیگر بایرن مونیخ هم کرونا گرفتند

تست کرونای لروی سانه و دایوت اوپامکانو، دو ستاره جوان بایرن مونیخ مثبت شده است.

به گزارش ورزش، بایرن مونیخ در سال 2021 نیز نتایج درخشانی گرفته و حالا این تیم با اقتدار و فاصله ای 9 امتیازی با دورتموند، در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته است. اما در روزهای اخیر تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای این باشگاه به بیماری کرون مبتلا شده و موجبات نگرانی یولیان ناگلزمان را فراهم کرده اند.

 

دو ستاره دیگر بایرن مونیخ هم کرونا گرفتند

 

ساعتی قبل باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد تست کرونای دایوت اوپامکانو و لروی سانه نیز مثبت شده و آنها نیز به جمع کرونایی های بایرن ملحق شده اند. پیش از این تست کرونای مانوئل نویر، لوکاس هرناندز، کینگزلی کومان، کورنتین تولیسو، عمر ریچاردز و کمک مربی بایرن مونیخ نیز مثبت شده بود.

 

البته دایوت اوپامکانو در حال حاضر برای شرکت در تورنمنت جام ملت های آفریقا با لباس سنگال راهی کامرون شده و در اردوی بایرن مونیخ حضور ندارد. باواریایی ها در اولین مسابقه خود در سال جدید جمعه شب به مصاف گلادباخ خواهند رفت و در شرایط فعلی یولیان ناگلزمان کار دشواری برای چینش ترکیب خود و انتخاب 11 بازیکن اصلی بایرن خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋