دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اتمام حجت آلگری با موراتا در مورد بارسلونا

اتمام حجت آلگری با موراتا در مورد بارسلونا

روی تو حساب می‌کنم؛ اتمام حجت آلگری با موراتا در مورد بارسلونا؛ سرمربی یوونتوس موافق جدایی آلوارو موراتا نیست و برای جدایی او شرط گذاشت.

به گزارش ورزش، آلوارو موراتا این فصل عملکرد چندان بدی در ترکیب یوونتوس نداشته اما با این حال تمایل به جدایی و بازگشت به فوتبال اسپانیا را دارد. همین موضوع باعث شده بود که بسیاری به جدایی احتمالی او از یووه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اشاره کنند و این باشگاه نیز به دنبال جذب جانشینی برای او باشد.

هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی بر علاقه ژاوی به جذب این بازیکن و آغاز مذاکرات بارسا با یووه و اتلتیکو مادرید به گوش رسید و به نظر می رسد موراتا با بارسا برای امضای قراردادی 18 ماهه به توافق رسیده و این یعنی در صورت توافق باشگاه‌ها با یکدیگر، این انتقال رسمی خواهد شد.

اتمام حجت آلگری با موراتا در مورد بارسلونا

شرایط اما کمی پیچیده شده و در ایتالیا معتقدند یوونتوس تا زمانی که جانشینی برای موراتا جذب نکند، اجازه جدایی وی را صادر نخواهد کرد. برای این مهم مائورو ایکاردی و اسکاماکا مدنظر قرار دارند ولی جذب هیچکدام شان ساده نخواهد بود. در واقع اگر یوونتوس به موراتا اجازه جدایی بدهد، تنها 7.5 میلیون یورو از این بابت پس انداز خواهد کرد که برای جذب بازیکنی دیگر کفایت نمی کند. 

اتمام حجت آلگری با موراتا در مورد بارسلونا

امروز گاتزتا دلو اسپورت نوشت که مکس آلگری سرمربی یووه در صحبت با موراتا به وی تاکید کرده است که شانسی برای پیوستن به بارسا ندارد چرا که روی او برای نیم فصل دوم و به خصوص بازی سوپرکاپ ایتالیا برابر اینتر(22 دی) به شدت حساب می کند.

آلگری همچنین گفته است که تنها زمانی مجوز جدایی او صادر خواهد شد که یک مهاجم دیگر را به خدمت بگیرند. در واقع با این حساب احتمال جدایی موراتا در انتقالات زمستانی چندان بالا نخواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋