دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فکر جام جهانی باعث جدایی ستاره یونایتد می شود؟

فکر جام جهانی باعث جدایی ستاره یونایتد می‌شود؟

به نظر می‌رسد که دونی فن دبیک با انگیزه حضور در جام جهانی قصد دارد منچستریونایتد را ترک کند.

به گزارش ورزش، دونی فن دبیک از زمان انتقال به منچستریونایتد نتوانسته بازی های زیادی در این تیم انجام دهد و یک نیمکت نشین محض بوده است؛ همچنین در فصل جاری نیز شرایط برای این بازیکن تغییر نکرده و اوله گنار سولسشر و پس از آن رالف رانگنیک علاقه ای به استفاده از ستاره هلندی در ترکیب تیم‌شان نشان ندادند.

البته سرمربی جدید منچستر یونایتد یعنی رالف رانگنیک اخیراً به حمایت از این بازیکن پرداخته و گفته بود: "تا آنجایی که من او را می‌شناسم، می‌دانم که ذهنیتی عالی دارد. در هر جلسه تمرین او به سختی کار می کند و یک بازیکن کاملاً متعلق به تیم است. من مطمئنم که در ادامه شانس بازی کردن پیدا خواهد کرد. هفته گذشته با او چندین مکالمه داشتم. البته که شرایط برایش دشوار است چرا که می‌خواهد برای تیم ملی هلند بازی کند و برای این کار باید در اینجا به میدان برود."

فکر جام جهانی باعث جدایی ستاره یونایتد می‌شود؟

در همین راستا ESPN گزارش جدیدی در رابطه با این ستاره هلندی و نیمکت نشین منچستریونایتد منتشر کرده و مدعی شده که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی دونی فن دبیک به فکر ترک اولدترافورد است. این منبع مدعی شده که فن دبیک انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی قطر دارد و می‌خواهد در ترکیب تیم ملی هلند به میدان برود. در واقع او می‌خواهد در ادامه فصل بیشتر بازی کند تا نهایتاً در قطر حضور داشته باشد؛ موضوعی که باعث شدع او به شکلی جدی شرایط جدایی از یونایتد در ژانویه را بررسی کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋