دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چالش سخت مورینیو؛ جلب رضایت ستاره آنتی واکسن رم

چالش‌سخت‌مورینیو؛ جلب‌رضایت ستاره آنتی‌واکسن رم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به دنبال این است که ستاره انگلیسی این تیم یعنی کریس اسمالینگ را برای واکسن زدن راضی کند.

به گزارش ورزش، اخیراً باشگاه رم تایید کرد که سه بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند. با این حال به دلیل حفظ حریم شخصی هنوز نام این بازیکنان پاک نشده است اما طبق گزارش ها در ایتالیا اعتقاد بر این است که بورخا مایورال، دانوئل فوزاتو و کریس اسمالینگ سه ستاره جالوروسی هستند که تست آنها مثبت بوده است.

طبق گزارش‌ها در میان این سه بازیکن کریس اسمالینگ تنها کسی است که هنوز واکسینه نشده است. طبق گزارشی که لارپوبلیکا منتشر کرده سرمربی پرتغالی رم یعنی ژوزه مورینیو در تلاش است تا این ستاره انگلیسی را برای واکسن زدن راضی کند. البته در این گزارش ادعا شده که آقای خاص هنوز در این امر موفق نشده است اما تلاش های او همچنان ادامه دارد.

چالش‌سخت‌مورینیو؛ جلب‌رضایت ستاره آنتی‌واکسن رم

گفتنی است سیمون سانسونه، وینگر بولونیا هفته گذشته واکسینه شد اما از آن شکایت کرد و گفت که این کار رعایت حقوق بشر به حساب نمی آید و دیگر آزادی انتخاب وجود ندارد. در همین حال سری‌آ تصمیم گرفته قوانین سفت و سختی را در این باره اعمال کند که بر اساس آن بازیکنان واکسینه نشده از تاریخ 10 ژانویه قادر به همراهی تیم‌شان نخواهد بود. دولت ایتالیا نیز می ‌خواهد برای افراد گذرنامه فوق سبز را در نظر بگیرد که بر اساس آن فقط افراد واکسینه شده اجازه فعالیت و کار در این کشور را خواهند داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋