دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رد فوری پنجمین پیشنهاد، اومتیتی روی اعصاب بارسا

"بیگ سم" خیال جدایی ندارد؛ رد فوری پنجمین پیشنهاد، اومتیتی روی اعصاب بارسا؛ ساموئل اومتیتی تمایلی برای ترک بارسلونا ندارد و قصد دارد تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند.

رد فوری پنجمین پیشنهاد، اومتیتی روی اعصاب بارسا

به گزارش ورزش، ساموئل اومتیتی در چند فصل خیر با مصدومیت‌های متعددی روبرو شده و تحت هدایت رونالد کومان نیز بازیکن ثابت ترکیب بارسلونا نبود. این شرایط پس از حضور ژاوی روی نیمکت این تیم نیز تغییری نکرد و بارسلونا در تلاش است تا این بازیکن فرانسوی را در ماه ژانویه به فروش برساند.

 

 

رد فوری پنجمین پیشنهاد، اومتیتی روی اعصاب بارسا

 

 

شرایط مالی این باشگاه خوب نیست و با توجه به این که ژاوی قصد دارد بازیکنانی را برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد، آنها قصد دارند اومتیتی که را که دستمزد هفتگی 220 هزار پوند دریافت می‌کند به فروش برسانند تا مشکلی از نظر محدودیت‌های مالی لالیگا نداشته باشند.

 

 

رد فوری پنجمین پیشنهاد، اومتیتی روی اعصاب بارسا

 

 

در واقع خودداری اومتیتی از جراحی پیش از جام جهانی 2018 مسبب شرایط فعلی اوست. اومتیتی پس از جام جهانی مصدومیتش شدت پیدا کرد و دیگر نتوانست به روزهای خوب خود برگردد تا جایی که ارزش او در بازار اکنون به 2 میلیون یورو کاهش یافته است. مدافعی که زمانی برایش 25 میلیون یورو هزینه شد، فصل جاری تنها یک بازی انجام داده و بارسا برای ثبت نام فران تورس در فهرست خود، شدیدا روی جدایی او حساب می کند.

امروز اسپورت نوشت که اومتیتی پیشنهادی خوب از فنرباغچه دریافت کرده بود که فورا آن را رد کرد و در واقع این پنجمین پیشنهادی است که او در شش ماه گذشته رد کرده تا سران بارسا را بیش از پیش عصبانی کند. بارسا بی تاب این است که اومتیتی به باشگاهی دیگر برود ولی او که همچنان یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد، مقاومت می کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋