دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدیدترین گمانه زنی درباره آینده کریستین اریکسن

دیلی‌میل مدعی شد چند باشگاه لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن کریستین اریکسن شده‌اند.

جدیدترین گمانه زنی درباره آینده کریستین اریکسن

به گزارش ورزش، اریکسن در ژانویه 2020 با امضای قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از تاتنهام جدا شد و به اینتر پیوست. او در طول دوران حضورش در این باشگاه ایتالیایی 60 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و شش گل نیز به ثمر رساند.

اما این هافبک دانمارکی در جریان دیدار تیم ملی کشورش برابر فنلاند در جام ملت‌های اروپای 2020 دچار حمله قلبی شد و صحنه‌های تراژیکی را رقم زد. اقدام سیمون کیائر و تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه باعث شد که این بازیکن بار دیگر به زندگی برگردد اما شرایط حضور او در میدان با توجه به تراشه الکتریکی قرار داده شده در قلبش بسیار پیچیده شد.

جدیدترین گمانه زنی درباره آینده کریستین اریکسن

در واقع به دلیل قوانین موجود در فوتبال ایتالیا این بازیکن دیگر نتوانست به کار خود در اینتر ادامه دهد و چندی پیش رسماً قرارداد او با نراتزوری فسخ شد. با این حال ارچز آن زمان تا به حال گمانه زنی های زیادی در مورد آینده کریستین اریکسن مطرح شده و در جدیدترین آنها دیلی میل ادعای جالبی داشته است.

بر اساس گزارشی که نشریه انگلیسی منتشر کرده چند باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس به دنبال جذب کریستین اریکسن هستند و شرایط به خدمت گرفتن او را بررسی می کنند. هافبک دانمارکی خاطرات خوشی از دوران حضور در تاتنهام دارد و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب از بازگشت به لیگ برتر استقبال می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋