دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرش های شجاعی برای فرار از مصدومیت(عکس)

علی شجاعی امیدوار است شرایط بازی مقابل شهرخودرو را به دست آورد.

به گزارش ورزش، علی شجاعی با درخشش خود یحیی را مجاب کرد سمت چپ خط دفاعی‌اش را به او بسپارد و ضمن نیمکت نشین کردن سعیدآقایی، وحید امیری را به خط هافبک برگرداند.

شماره 23 قرمزها پس از گلی که در دقیقه آخر بازی مقابل پیکان در هفته دهم به ثمر رساند به تفکرات بحیی اضافه شد و سه هفته خوب در لیگ و جام حذفی مقابل تیم‌های ذوب آهن، ویستاتوربین و سپاهان پشت سر گذاشت و مقابل تراکتور تبریز نیز فیکس شد.

شجاعی اما نتوانست نود دقیقه مقابل این تیم تبریزی بازی کند و بین دو نیمه جای خود را به سعید آقایی داد. او در تلاش یک نیمه‌ای خود 29 پاس با دقت نود درصدی داد، یک پاس کلیدی داشت و سه کنش دفاعی موفق مقابل تراکتوری‌ها ثبت کرد.

پرش‌های شجاعی برای فرار از مصدومیت(عکس)

پرش‌های شجاعی برای فرار از مصدومیت(عکس)

پس از بازی خبرهایی مبنی بر مصدومیت او از ناحیه کشاله منتشر شد اما طبق گزارش تمرین امروز سرخ‌ها که از سوی سایت رسمی این تیم منتشر شد، نام شجاعی میان بازیکنانی که زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند وجود نداشت. با این اوصاف احتمالا مصدومیت شجاعی جدی نیست و اگر آمادگی کامل داشته باشد می‌تواند با نظر یحیی گل‌محمدی در مشهد نیز به میدان رود تا خود را در ترکیب اصلی تیمش تیمش جا بیندازد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋