دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در انتظار ورود خارجی های جدید به لیگ امارات

کارشناسان اماراتی پیش بینی می کنند که تغییرات گسترده ای در بازار نقل و انتقالات زمستانی و در بین تیم های لیگ امارات رخ دهد.

در انتظار ورود خارجی‌های جدید به لیگ امارات

به گزارش ورزش، بازار نقل و انتقالات زمستانی فوتبال امارات از فردا آغاز شده و تا اول فوریه ادامه خواهد داشت. جایی که باشگاه های حاضر در این کشور در همه سطوح قادر خواهند بود تا بازیکان موردنظر خود را جذب کنند و نفراتی نیز که به دنبال جدایی هستند، راهی تیم جدیدی شوند.

هشام الزرعونی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و نقل و انتقالات لیگ امارات انتظار دارد که در تعدادی از باشگاه‌ها با توجه به ارزیابی آنها از بازیکنانشان در ماه های گذشته، چه در میان بازیکنان خارجی و چه بازیکنان بومی تغییراتی ایجاد شود. الزرعونی گفت: این تغییر به نفع باشگاه ها و ارتقای عملکرد آنها برای خدمت به ارتقای سطح مسابقات خواهد بود، اما صرفا به منطقی کردن هزینه ها محدود می شود.

وی افزود: باشگاه ها از روز اول ثبت نام قادر خواهند بود به صورت الکترونیکی بازیکنان جدید را ثبت کنند که البته دریافت کارت بازیکن بلافاصله پس از بررسی اطلاعات جهت ثبت نام و اطمینان از صحت آن، شرط لازم برای این کار است و پیش بینی می شود در دوره ثبت نام زمستانی شاهد تعویض های زیادی از بازیکنان خارجی باشیم.

برخی از کارشناسان اماراتی گمانه زنی کرده اند که در 10 باشگاه شاغل در ادنوک لیگ از جمله النصر، الوحده، الظفره، شباب الاهلی، الوصل، الشارجه، الامارات، خورفکان، العروبه و بنی یاس تغییرات گسترده ای در بازار نقل و انتقالات زمستانی رخ دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋