دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توصیه جالب پیانیچ به موراتا قبل از انتقال به بارسا

میرالم پیانیچ، ستاره بارسا که هم اکنون به شکل قرضی در بشیکتاش توپ می‌زند صحبت‌های جالبی را درباره انتقال احتمالی آلوارو موراتا به نوکمپ انجام داد.

توصیه جالب پیانیچ به موراتا قبل از انتقال به بارسا

به گزارش ورزش، به نظر می رسد که آلوارو موراتا روزهای پایانی حضور خود در یوونتوس را پشت سر می‌گذارد. این ستاره اسپانیایی شش ماه دیگر با بیانکونری قرارداد دارد اما با توجه به اینکه یوونتوس برنامه ای برای دائمی کردن قراردادش ندارد، او نیز تصمیم گرفته زودتر از موعد این تیم را ترک کرده و گفته می‌شود که حتی برای انتقال به بارسلونا با این تیم به توافق کامل دست یافته است.

میرالم پیانیچ یکی از بازیکنانی بود که از یوونتوس به بارسلونا پیوست اما هرگز نتوانست روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند و حالا به شکل قرضی در بشیکتاش ترکیه توپ می زند. این ستاره بوسنیایی درباره انتقال احتمالی آلوارو موراتا به نوکمپ گفت: " موراتا می‌داند چه باید بکند. تنها توصیه‌ای که به هر کسی می‌کنم این است که قبل از ترک جایی که در آن احساس خوشبختی می‌کنید، با دقت فکر کنید. حتی اگر جای دیگری به شما پیشنهاد بیشتری بدهد.

توصیه جالب پیانیچ به موراتا قبل از انتقال به بارسا

وقتی جایی خوشحالی، نمی‌روی. وقتی به بارسلونا رفتم، در یوونتوس خوشحال بودم، که باشگاه بزرگ دیگری است."

میرالم پیانیچ در مورد شایعاتی که درباره یکی دیگر از ستاره‌های یوونتوس یعنی ماتیاس دی لیخت مطرح می‌شود نیز گفت: "دی لیخت هنگام امضای قرارداد با یوونتوس انتخاب خوبی کرد. او در آنجا خوشحال است. و وقتی خوشحال است، بهترین چیز این است که در آنجا بماند."

توصیه جالب پیانیچ به موراتا قبل از انتقال به بارسا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋