دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عصبانیت بی سابقه منصوریان در آبادان

عصبانیت بی سابقه منصوریان در آبادان

وضعیت بحرانی در برزیل ایران؛ عصبانیت بی سابقه منصوریان در آبادان!؛ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت روزهای سختی را در جنوبی ترین شهر ایران می‌گذرد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار او و تیمش است.

به گزارش “ورزش” در حالی یک روز از شکست تلخ نفتی‌های آبادان در کرمان و برابر مس رفسنجان می‌گذرد، بحرانی تازه تر گریبان علیرضا منصوریان و دستیارانش را گرفت.

در حالی که او به همراه دستیارانش ساعت ۱۱:۳۰ ظهر در زمین پیروز حاضر شد و آیتم‌های تمرینی را طراحی می‌کرد، متوجه شد که هیچ کدام از بازیکنان برای انجام تمرین به زمین نیامده‌اند و با تحریم تمرین باعث تعطیلی آن شدند.

این در حالی است که علیرضا منصوریان پس از دیدن این شرایط بسیار عصبانی شد و با داد و فریاد بدون وقفه خواستار رسیدگی به شرایط فوق بحرانی نفت آبادان شد.

او که از چند هفته گذشته با انجام مصاحبه‌های فراوانی مسئولین استان خوزستان و شهری آبادان را به انجام کمک فراخوانده بود، در نهایت دست خالی و بدون هیچ امکانات مالی به مصاف رقبای خود در لیگ برتر رفت و همین مسئله باعث بازیکنان تمرینات را تحریم کرده و به دنبال فسخ قرارداد باشند.

منصوریان در حالی که با عصبانیت فراوان دور زمین چمن پیروز راه می‌رفت و با دستیارانش صحبت می‌کرد، تمامی حق را در این مسئله به بازیکنان خود داد و آن‌ها را کاملا محق در این جریان دانست.

حالا باید این بحران فراگیر در نفت آبادان، باعث عدم حضور آن‌ها در بازی حساس با نفت مسجدسلیمان خواهد شد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋