دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خطر محرومیت در کمین یامگا و دانشگر (عکس)

دو بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دیدار پایان نیم فصل این تیم برابر نفت مسجدسلیمان قرار دارند.

به گزارش ورزش، استقلال پراخطارترین دیدار این فصلش را سپری کرد. روز گذشته آبی پوشان 6 مرتبه از اشکان خورشیدی کارت زرد گرفتند که تا به اینجای فصل بی سابقه بوده است. آبی ها در دو دیدار برابر تراکتور و فجرسپاسی 4 بار از داوران بازی ها اخطار دریافت کردند اما در دیدار برابر آلومینیوم اشکان خورشیدی کارت های پرتعدادی را به شاگردان مجیدی نشان داد.

روز گذشته خورشیدی به زبیر نیک نفس، محمد دانشگر، امیرحسین حسین زاده، سیدحسین حسینی، رودی ژستد و عارف آقاسی کارت زرد نشان داد تا 6 نفر از آبی پوشان با اخطارهای این داور سخت گیر روبرو شوند تا جمع کارت زردهای تیم مجیدی در مجموع و تا پایان هفته سیزدهم به 30 کارت زرد برسد.

با اخطاری که روز گذشته اشکان خورشیدی به دانشگر نشان داد، حالا این بازیکن 3 کارته شده و در صورتی که مقابل مس رفسنجان اخطاری دریافت کند، در دیدار پایانی برابر نفت مسجدسلیمان را از دست می دهد. دانشگر پیش از این و در جدال برابر تیم های فجرسپاسی و نساجی کارت زرد گرفته بود.

خطر محرومیت در کمین یامگا و دانشگر (عکس)

علاوه بر دانشگر، این خطر بهترین گلزن آبی ها را نیز تهدید می کند. کوین یامگا در 3 دیدار برابر تراکتور، فجرسپاسی و پرسپولیس کارت زرد گرفت و اگر او نیز برابر مس اخطار دریافت کند، دیدار پایانی نیم فصل را از دست می دهد.

خطر محرومیت در کمین یامگا و دانشگر (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋