دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیرک مانع گلزنی به گلر جام جهانی (عکس)

محمد جواد محمدی، مهاجم هوادار جدی‌ترین موقعیت دیدار با نساجی را به تیرک دروازه حقیقی کوبید.

به گزارش ورزش، هوادار در هفته سیزدهم لیگ برتر از نساجی میزبانی کرد که این دیدار سخت و پر برخورد که در آن هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند با تساوی بدون گل به پایان رسید.

جدی‌ترین موقعیت کل مسابقه به دقیقه هشتاد برمی‌گردد که پاس رو به عقب خطرناک مدافع نساجی، جواد محمدی فرصت طلب را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن شوت خوبی هم به سمت دروازه حقیقی زد اما با بدشانسی به تیرک خورد تا قفل دروازه نساجی شکسته نشود.

محمدی پس از بازی در این خصوص به خبرنگار ورزش گفت:  در آن صحنه تک به تک شدم و شوت زدم و به تیر خورد که از شانس بد ما گل نشد. من واقعا می‌خواستم صدرصد گل بزنم ولی اینطور پله شد و به تیرک خورد.

او در خصوص پیشنهادات احتمالی که با توجه به عملکرد خوبش وجود خواهد داشت گفت: نمی‌دانم که پیشنهادی می‌رسد یا نه؛ من تمام تمرکزم روی تیمم است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم و تمام هدفم این است که برای تیمم موثر باشم و خوب کار کنم. من تا سال بعد با هوادار قرارداد دارم.

تیرک مانع گلزنی به گلر جام جهانی (عکس)

تیرک مانع گلزنی به گلر جام جهانی (عکس)

محمدی در خصوص بازی کنار با تجربه‌های تیم‌شان بیان کرد: بازی کردن کنار آقا روح الله باقری، آقا محمد قاضی و پیمان میری لذت بخش است و کنارشان تجربه کسب می‌کنم. به هرحال سالیان سال در این فوتبال و در تیم‌های بزرگ و خوب بودند و واقعا از آن‌ها خیلی چیزها یاد می‌گیرم.

شماره 7 هوادار در این فصل دو گل به پرسپولیس و تراکتور زده و همچنین در تمامی بازی‌ها مهره قابل اعتماد و موثر تیم عنایتی است و باید دید می‌تواند روند گل‌زنی‌اش را مقابل گل‌گهر از سر بگیرد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋