دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: رسما در همه بازی ها میهمان هستیم

ذوب آهن دونده و سختکوش است؛ جعفری: رسما در همه بازی‌ها میهمان هستیم!؛ بازیکن نساجی می گوید هم اینکه تیمش شخصیت بازنده نبودن دارد نکته مثبتی است.

جعفری: رسما در همه بازی‌ها میهمان هستیم

به گزارش ورزش، نساجی مازندران در ورزشگاه انقلاب کرج یک امتیاز از تیم عنایتی گرفت رضا جعفری در مورد تساوی مقابل هوادار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی فیزیکی و پر فشار و هوادار جوان و دونده بود و کیفیت زمین در روند بازی بی تاثیر نبود ولی تیم ما روز گذشته خوب نبود و من نمی‌دانم به خاطر کیفیت زمین یا خستگی بدن بچه ها بود. حریف بهتر از ما بود و چند موقعیت گل هم داشتند ولی خدا را شکر که در زمین حریف یک امتیاز را گرفتیم.

او در مورد صحبت ساکت الهی مبنی بر اینکه خدا را شاکر است که در زمین انقلاب کرج مصدوم ندادند ادامه داد: زمین شان همانندش ورزشگاه شهدای ساری بود با این فرق که یک کاور هم نکشیده بودند و چمن خیس بود و یخ زده بود و در چند صحنه پای من این طرف و آن طرف رفت و ممکن بود هر اتفاقی در آن زمین بیفتد. همه بازیکنان ما زمین می خوردند و خدا را شکر که مصدوم ندادیم ولی باز هم با توجه به شرایط بازی توانستیم یک امتیاز را  بگیریم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که هفته آینده در چه زمینی بازی می کنند گفت: اینطور که من شنیدم فکر کنم در مشهد بازی کنیم ولی مسئله این است که پرسپولیس همانجا با پدیده بازی دارد و دقیقا نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد؟

وی در مورد دیدار پیش رو با ذوب‌آهن عنوان کرد: تیم های آقای تارتار خیلی دونده و خوب هستند. ما هم به اسم میزبان هستیم ولی رسما مهمان. در این بازی به اصطلاح خانگی باید سه امتیاز را به دست بیاوریم و شرایطمان را بهتر کنیم.

جعفری در پایان در مورد علت فرازونشیب نساجی افزود: ۷ هفته است شکست نخوردیم و در بعضی از بازی ها بدشانس هستیم. در دیدار با نفت مسجد سلیمان می توانستیم آنها را شکست بدهیم ولی برای مثال در دیدار با هوادار خوب نبودیم اما در کل تیم شخصیت خوبی گرفته و همین که نمی بازیم خودش خیلی خوب است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋