دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سولدو به اعتراض شما نگاه هم نمی کند (عکس)

کاپیتان‌های عصیانگر و نیمکت متزلزل؛ سولدو به اعتراض شما نگاه هم نمی‌کند! (عکس)؛ در روز اعتراض علنی سامان نریمان جهان به تعویض در دیدار مقابل پرسپولیس، تیم زوونیمیر سولدو نمایشی قابل قبول را مقابل مدافع عنوان قهرمانی ارائه کرد.

سولدو به اعتراض شما نگاه هم نمی‌کند (عکس)

به گزارش ورزش، در روزی که تراکتور نمایشی سزاوارانه مقابل پرسپولیس داشت، برابر قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر شکست خورد تا به ادامه روند نامطلوبش در لیگ برتر ادامه دهد. اما حتی طرفداران سخت‌گیر تراکتور هم دریافته‌اند که این بار حتی تغییر سرمربی نمی‌تواند به عنوان یک گزینه مطرح باشد و مشکل اصلی تیم در جای دیگری است که کنترل آن از عهده سرمربی تیم خارج است.

سولدو در این بازی باتوجه به ضعف در نیروی انسانی، ترجیح داد که توپ را به پرسپولیس بسپارد اما با دقت، منافذ تیمش را ببندد و خط دفاعی مستحکمی را به استقبال تیم یحیی گل‌محمدی بفرستد. اما در عین حال، شاگردان این سرمربی کروات در خط حمله نیز خطرناک ظاهر شدند و تنها یک شوت در چارچوب کمتر از پرسپولیس داشتند و 8 ضربه را هم ثبت کردند که شاید اگر مهاجمان تیم دقیق‌تر بودند، می‌توانستند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی غافل‌گیر کنند.

اما آنچه که بیشتر از این نمایش قابل قبول مورد توجه قرار گرفت، برخورد عجیب و غریب بازیکن باتجربه تراکتور در مواجهه با تصمیم سرمربی برای تعویض بود. جایی که سامان نریمان‌جهان پس از اینکه تابلوی تعویض را دید، اعتراضی شدید و علنی را نسبت به زوونیمیر سولدو نشان داد و دیگری با شوت زدن به توپ و بطری کنار زمین، خشم خود را خالی کرد. البته شاهین ثاقبی هم اگرچه خود را کنترل کرد اما با خروج از سمت دیگر زمین، نوعی دلخوری را به نمایش گذاشت که شاید قابل مقایسه با برخورد عجیب سامان نباشد.

سولدو به اعتراض شما نگاه هم نمی‌کند (عکس)

البته این برخورد شاید برای سولدو چندان اهمیتی نداشته باشد و باعث نشود که او تصمیماتش را در بازی‌های بعدی بر این اساس تغییر دهد و نسبت به بازیکنان باتجربه تیمش محتاط تر شود. شاید در آن لحظه سامان نریمان فراموش کرده بود که سولدو از چه جایگاهی به عنوان سرمربیگری در تراکتور رسیده و از یاد برده بود که او با سابقه 10 سال حضور در سطح اول لیگ آلمان و بازی در جام جهانی پیشنهاد هدایت سرخپوشان تبریزی را پذیرفته است؛ هرچند که به عنوان سرمربی شاید کارنامه ویژه‌ای نداشته باشد و به همان دوره بازیکنی اتکا کند.

سولدو به اعتراض شما نگاه هم نمی‌کند (عکس)

سولدو به اعتراض شما نگاه هم نمی‌کند (عکس)

برای سولدو به عنوان یک چهره شناخته شده فوتبالی که به عنوان بازیکن حرفه‌ای آنقدری از اشتوتگارت دستمزد گرفته که هیچ نیازی به شغل سرمربیگری تراکتور داشته باشد، شاید بسیاری از بازیکنان فعلی تراکتور در رده‌ای قرار بگیرند که او از سرناچاری به آنها میدان داده و در حالت عادی، او مهره‌های مورد علاقه‌اش را جدا می‌کند تا یک اسکواد یکدست با بازیکنان کارآمد را تهیه کند؛ همانطور که حالا با وسواس، تلاش می‌کند تا به استقبال نقل و انتقالات زمستانی برود، برخلاف سایر مربیان تراکتور.

با این حال مشکل تراکتور فارغ از کمبود بازیکن، جای خالی یک دست حمایتی قوی است که اگر بود، احتمالا بازیکنان باتجربه تراکتور چنین برخوردی را از خود نشان نمی‌دادند. آنها احتمالا تصور می‌کنند که سرمربی تیم جایگاه متزلزلی دارد و شاید همین روزها با تصمیم مالک باشگاه اخراج شود. این البته از برخورد سولدو ناشی نمی‌شود و او در همین مدت پیشرفت‌هایی را در تیم ایجاد کرده و برای علت یابی باید به سراغ تاریخ باشگاه و رفتار مدیران تراکتور رفت که عادت هر چند بازی یک سرمربی را در تیم به وجود آورده‌اند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋