دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حیدرپور: پرسپولیس اهمیتی به شکایت ما نمی دهد

حیدرپور: پرسپولیس اهمیتی به شکایت ما نمی‌دهد

اسماعیل حیدرپور، قائم مقام شهرخودرو می‌گوید پرسپولیس فقط برای پرداخت بدهی‌اش وعده داده و در عمل اهمیتی به این پرونده نمی‌دهد.

به گزارش ورزش، یکی از پرونده‌های شکایتی که به تازگی گریبان‌گیر پرسپولیسی‌ها شده به باشگاه شهرخودرو مربوط است و آنها برای مبلغ رضایت‌نامه گل‌محمدی و جریمه دیرکرد آن مبلغی بیش از هفت میلیارد را از پرسپولیس می‌خواهند. اسماعیل حیدرپور قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو در این خصوص گفت: باشگاه پرسپولیس به این باشگاه ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون بدهکار است اما متاسفانه نه تنها اقدامی به پرداخت این پول نمی‌کند بلکه مدام وعده‌هایی می‌دهد که هیچ‌کدام عملی نشده است.

وی فزود: درخواست ما از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال این است که هرچه سریعتر این مشکل را رسیدگی و برطرف کنند؛ ۱۰ روز از حکم کمیته استیناف گذشته و قانون همه چیز را مشخص کرده است. بارها نامه زدیم اما دوستان پرسپولیسی کوچک‌ترین اهمیتی به آن نمی‌دهند و گویا مطمئن هستند هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو اضافه کرد: پرسپولیس هفته آینده با ما بازی دارد، آنها نه پول می‌دهند و نه مذاکره می‌کنند. 2 سال از زمان اجرای تعهداتشان سپری شده است و با توجه به اینکه روزانه می‌بایست ۱۰ میلیون تومان جریمه بدهند در حال حاضر باید حدود ۷ میلیارد تومان پرداخت کنند.

حیدرپور ادامه داد: نکته جالب آن است که سیدمجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید اصل پول را دریافت کنید، آیا این نسبت به تورم منطقی است؟ به او گفتم هر چه را 2 سال پیش خریدید به نام باشگاه پدیده بزنید آن وقت ما همان پول سه سال پیش را دریافت می‌کنیم. متاسفانه آنها فقط وعده می‌دهند. سه هفته پیش با او حرف زدم و گفتند درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای هستیم و دیگر پیگیری نکردند و واقعا جای تعجب است که چرا مدیران پرسپولیس نگران پرونده‌شان نیستند و انگار مطمئن هستند مشکلی برایشان پیش نمی‌آید.

وی در پایان گفت: قصد شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و یا فیفا را نداریم چرا که مطمئن هستیم این پرونده این قدر ضمانت اجرایی دارد که داخل ایران حل شود.

منبع: ایرنا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋