دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مس؛ تیمی که سقف آرزوهایش کوتاه نیست

شاگردان ربیعی؛ تهاجمی ترین تیم لیگ برتر؛ مس؛ تیمی که سقف آرزوهایش کوتاه نیست؛ یک پای بازی مس رفسنجان باشد بعید است آن بازی زیبا از آب در نیاید. یا پر گل و یا اینکه برنده نداشته باشد.

مس؛ تیمی که سقف آرزوهایش کوتاه نیست

به گزارش ورزش، این دلیل واضحی دارد. مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی می کوشد مبتنی بر توان؛ دقت کنید مبتنی بر توان روی زمین بازی کند و گردش توپ را در همه مناطق داشته باشد و از همه بازیکنان بازی بگیرد. حتی دروازه بان که شروع حمله از اوست. 

با  این ایده بود که مس قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد. از شهر کوچک رفسنجان که سابقه دیرینه ای هم در فوتبال نداشت. منظورمان تیم فوتبال است نه بازیکن. با این ایده فصل گذشته مس در اولین حضور در لیگ برتر حضور شایسته و قابل تحسینی داشت؛ هر چند در برخی هفته ها باخت های متوالی آینده را تیره و تار می کرد اما باشگاه حمایت خوبی از محمد ربیعی جوان داشت و این مربی هم با امید به آینده تلاش می کرد و نتیجه این شد که امروز می بینیم. 13 هفته از مسابقات سپری شده. مهم تراز حضور تیم مس رفسنجان در رده چهارم با 22 امتیاز تعداد گل های زده این تیم است. 19 گل زده در 13 مسابقه موجب شده این تیم عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر را به همراه پرسپولیس به خود اختصاص دهد. 

مس؛ تیمی که سقف آرزوهایش کوتاه نیست

این خیلی خوب است. همان طور که اشاره شد خوب تر از حضور این تیم در رده چهارم جدول و حضور در جمع مدعیان. به این خاطر که لیگ برتر نیازمند چنین بازی هایی است. بازی هایی که زیبا از آب در آید و گل های متعددی داشته باشد. نه بازی های صفر – صفر کسل کننده و بی موقعیت. چنین بازی هایی نه فقط به فوتبال باشگاهی بلکه به فوتبال ملی هم به ارایه بازی تهاجمی و رو به جلو کمک می کند. 

برخی تصورها بر این است تیمی که حمله می کند در دفاع آسیب پذیر است اما امروز شاهد هستیم که مس در مواجهه با 19 گل زده 11 گل خورده و به همین بهانه 22 امتیاز کسب کرده. به طور حتم تیمی که خوب حمله می کند می تواند خوب هم دفاع کند. باید این را تکرار کنیم تیمی که دفاعی فوتبال می کند تا جایی به اهداف خود دست پیدا می کند از یک جایی به بعد متوقف می شود و می توان گفت سقف آرزوهای تیمی که دفاع می کند، کوتاه است. نتیجه است که موجب می شود تیم شخصیت بگیرد و از همه مهمتر موفق شود و مس این را امروز در بازی های لیگ برتر به خوبی معنی کرد. محمد ربیعی و شاگردانش را تحسین می کنیم. نه بهانه حضور در رده چهارم جدول؛ به این خاطر که جایگاه ها در جدول رده بندی به خصوص برای تیم هایی که مدعی قهرمانی نیستند مدام دستخوش تغییر می شوند. به بهانه ارایه بازیهای تهاجمی و ثبت بازی های پر گل در تاریخ لیگ برتر. 

این تیم در هفته سیزدهم لیگ برتر در سیرجان 3 گل به صنعت نفت زد. پیش از این در دیدار با گل گهر دو بر دو مساوی کرد. پیش تر هم در خانه به نساجی باخته بود. همه بازی ها پر گل بودند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋