دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره یوونتوس مقابل ناپولی غایب خواهد بود؟

حضور لئوناردو بونوچی، ستاره باتجربه در ترکیب یوونتوس برای دیدار در مقابل ناپولی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ستاره یوونتوس مقابل ناپولی غایب خواهد بود؟

به گزارش ورزش، شرایط در سال 2021 برابر یوونتوس چندان خوب پیش نرفت و آنها در شروع سال جدید به دنبال تغییر اوضاع خود هستند. این تیم به زودی و در دیداری حساس به مصاف ناپولی می رود و پیش از این دیدار تست کرونای جورجیو کیه لینی، مدافع باتجربه این تیم مثبت اعلام شده است. اما به جز او، شرایط برای لئوناردو بونوچی نیز چندان مساعد نیست و احتمال غیبت دیگر مدافع باتجربه یوونتوس در اولین دیدار این تیم در سال 2021 نیز وجود دارد.

 

باشگاه یوونتوس امروز اعلام کرد لئوناردو بونوچی اخیرا دچار کوفتگی ران چپ خود شده و کمپ این باشگاه تحت آزمایشات گروه پزشکی قرار گرفته است. البته در معاینات اولیه هیچ گونه آسیب دیدگی نشان داده نشده و از این حیث خیال مکس آلگری راحت شده است.

 

ستاره یوونتوس مقابل ناپولی غایب خواهد بود؟

 

البته طبق اعلام باشگاه وضعیت لئوناردو بونوچی به طور روزانه تحت نظارت دقیق قرار خواهد گرفت و این احتمال وجود دارد که این بازیکن در بازی سه روز دیگر مقابل ناپولی در ترکیب ثابت قرار نگیرد تا از تشدید این روند جلوگیری شود.

 

لئوناردو بونوچی 34 ساله و ایتالیایی که تا سال 2024 با بیانکونری قرارداد دارد، در این فصل 21 بازی در تمامی رقابت ها  برای این باشگاه انجام داده است. بونوچی در مجموع 1885 دقیقه به میدان رفته، در این مدت سه گل به ثمر رسانده و به یوونتوس کمک کرد تا در هشت مسابقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋