دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سعید صادقی در نقش بهترین پاسور گل گهر

گل گهر با گل های رضا شکاری و نوید عاشوری نفت را در مسجد سلیمان شکست داد تا 17 امتیازی شود و به رده هشتم جدول صعود کند.

سعید صادقی در نقش بهترین پاسور گل گهر

به گزارش ورزش، در این دیدار سعید صادقی در میانه میدان گل گهر چهره برتر مسابقه بود. هافبکی که همواره در میانه میدان گل گهر تلاش می کند برای هم تیمی های خود موقعیت مهیا کند. او تا پیش از این بازی دو موقعیت گل برای هم تیمی هایش ساخته بود. البته او در موقعیت های دیگری هم بازیکنان گل گهر را در آستانه گل زنی قرار داده بود اما پاس های او قدر دانسته نشد تا اینکه در بازی با نفت مسجد سلیمان دوبار پاس های او  تبدیل به گل شد. دو تیم نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان بردند و  این نتیجه برای گل گهر اصلا رضایتبخش نبود. با  این حال 45 دقیقه فرصت داشت به آنچه می خواهد دست یابد. در دقیقه 65 بازی سعید صادقی از روی نقطه کرنر توپ را دقیق برای رضا شکاری فرستاد و ضربه این بازیکن به تور دروازه نفت مسجد سلیمان بوسه زد تا این همکاری زمینه ساز پیروزی گل گهر در این بازی شود. در ادامه سعید صادقی در یک موقعیت خوب توپ را به نوید عاشوری داد تا این بازیکن از پشت محوطه جریمه با یک ضربه فنی دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد و در نهایت گل گهر به برتری دو بر صفر رسید. 

سعید صادقی با خلق این دو موقعیت شمار پاس گل های خود را در فصل جاری به 4 پاس گل رساند. او با این روند می تواند خود را به عنوان یکی از پاسورهای خوب لیگ برتر معرفی کند. هر چند این هافبک میل به گلزنی هم دارد که این قابل تحسین است. او با خلق 4 موقعیت گل بهترین پاسور گل گهر به حساب می آید و یک پاس گل دیگر بدهد به مهدی ترابی که در صدر جدول قرار دارد، می رسد.

سعید صادقی در نقش بهترین پاسور گل گهر

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋