دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن

حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن

لگد به بطری آب و فریاد بعد از گل؛ حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن؛ اعتراض به سرمربی خود یکی از اتفاقات جالب هفته دوازدهم لیگ برتر بود که در دو بازی جنجال‌ساز شد.

به گزارش ورزش، هفته دوازدهم لیگ برتر با دو جنجال در استادیوم فولادشهر اصفهان و آزادی تهران همراه شد؛ جایی که میلاد جهانی و سامان نریمان جهان به تصمیمات سرمربیان خود اعتراض تندی را به نمایش گذاشتند و توجهات را به خود جلب کردند. 

میلاد جهانی، انبار باروت در فولادشهر


در فولادشهر ستاره بازی میلاد جهانی بود؛ بازیکنی که همراه با دبل و گل جالبی که به ثمر رساند یک جنجال بزرگ را هم شکل داد و خیلی زود با تصمیم انضباطی سرمربی‌ ذوب آهن مواجه شد. ذوب آهن در شرایطی برابر فجرسپاسی با دو گل به برتری دست یافت که میلاد جهانی ثانیه‌هایی بعد از ثبت دومین گل خود با تابلوی تعویض مواجه شد و مهدی تارتار کار انضباطی علیه ستاره تیمش را همان‌جا دنبال کرد.

حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن

میلاد جهانی که در این فصل تنها در 9 بازی و بیشتر به صورت تعویضی فرصت بازی یافته بود، به شدت بابت این قضیه شاکی بود. بعد از گل اولی که به ثمر رساند، جرقه جنجال در لحظه ثبت گل دوم او و شادی گلش شکل گرفت. او بلافاصله بعد از شوت دیدنی‌اش که ایمان صادقی را تنها به عنوان تماشاگر لحظه ورود توپ به دروازه‌اش به نمایش در آورده بود، الفاظی را به کار برد که تلاش هم‌تیمی‌هایش در حلقه شادی تنها مربوط به نگه داشتن جلوی دهان او همراه شد. در شرایطی که گزارشگر شبکه اصفهان به تمجید این مهاجم و عملکرد او در این بازی با گفتن جمله تا الان کجا بود این میلاد جهانی می‌پرداخت، ابتدا این خالقی‌فر به عنوان نزدیک‌ترین بازیکن به این بازیکن گلزن بود که در شرایطی که قصد اجرای شادی گل را داشت متوجه عصبانیت هم‌تیمی‌اش بابت نیمکت‌نشینی‌هایش اخیر و اعتراض تند او به این قضیه شد و سعی داشت با دست جلوی دهان وی را بگیرد. در ادامه تلاش بی نتیجه او باعث شد تا خیلی زود از صحنه بعد از گل کنار برود و حضور دیگر هم‌تیمی‌ها هم با همین اتفاق همراه بود تا آنها علیرغم ذهنیتی که برای حضور در محل حضور مهاجم گلزن خود و شادی گل داشتند، تنها مجبور به آرام کردن وی شوند. 

حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن

در ادامه منصور ابراهیم زاده توانست او را کمی آرام کند و او را به سمت استقرار عکاسان حاضر در فولادشهر ببرد و جهانی شادی گل خود را با قرار دادن چهار انگشتش روی دهانش به اجرا بگذارد. اما دیگر کار از کار گذشته بود و مهدی تارتار و کادرفنی‌اش که متوجه این موضوع شده بودند، خیلی زود برگه تعویض را آماده کردند و ثانیه‌هایی بعد و پیش از شروع دوباره بازی او را از زمین خارج کردند و حسین شنانی جانشین وی شد. جهانی هم در لحظه تعویض و در شرایطی که تیمش نیاز به انجام سریع تعویض نداشت، بدون حضور در جایگاه تعویض و همراهی نفر جایگزین خود، مسیر خط طولی را در پیش گرفت و خارج شد. 

حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن

در ادامه با پیگیری‌های که انجام دادیم مشخص شد که درگیری میلاد جهانی گویا با یکی از بازیکنان هم تیمی بوده و این درگیری قبل از شروع دیدار در رختکن شروع شده بود.


این در حالی است که جهانی هم پس از به ثمر رساندن گل برای تلافی  هم که شده رو به او جملاتی را به زبان آورد که باعث ایجاد حاشیه فراوانی شد.


نریمان جهان و شوت به شوت کنار زمین


مهاجم اسبق پرسپولیس نیز از انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود در استادیوم آزادی برخوردار بود. او که تلاش زیادی داشت تا تیمش را از شکست در آزادی برابر پرسپولیس مدعی دور کند، در نهایت تنها با پاس گل نیمه اولی که به پیمان بابایی داد کمی به خواسته خود نزدیک شد. او اما در جستجوی اتفاقی بزرگتر در استادیوم آزادی بود. جایی که پیش از این برابر استقلال و چند فصل قبل‌تر یک خاطره فوق العاده را با هت تریک به جا گذاشته بود. او نسبت به تصمیم سولدو برای خروجش از زمین معترض بود و شاید به نظرش دقایقی که سولدو به وی فرصت داده بود کافی نبود. او در شرایطی که به آرامی نزدیک به محل تعویض می‌شد همزمان چسب روی دستش را کند و بعد از دریافت کاپشن از تدارکات تراکتور، با عصبانیت بالایی ضربه‌اش را به سمت توپ کنار زمین نواخت که از چشم پیمان یوسفی گزارشگر این بازی هم دور نماند و با جمله عصبانیتش را روی توپ خالی می‌کند، به این موضوع پرداخت. در نهایت هم تراکتور در این بازی با نتیجه 2-1 شکست خورد تا دست سولدو و تیمش از امتیاز در استادیوم آزادی برابر یحیی و شاگردانش خالی بماند. 

این دو صحنه از اعتراض تند و غیرحرفه‌ای بازیکنان ذوب آهن و تراکتور لحظه خاکستری بازی‌های این هفته از لیگ برتر ایران بود که احتمالا با ادامه تنبیه انضباطی از سوی سرمربیان آنها نیز همراه شود.

حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن

حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن

حاشیه های سامان و میلاد در شب پیروزی ذوب آهن

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋