دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فخرالدینی: پنالتی استقلال بیرون از محوطه بود

تساوی با استقلال خوب است اما...؛ فخرالدینی: پنالتی استقلال بیرون از محوطه بود؛ میلاد فخرالدینی از مسئولین اراکی درخواست کرد تا به وضعیت استادیوم این شهر رسیدگی کنند تا این تیم میزبان هوادارانش باشد.

فخرالدینی: پنالتی استقلال بیرون از محوطه بود

به گزارش ورزش، میلاد فخرالدینی بازیکن آلومینیوم پس از تساوی برابر استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. به تیم استقلال تبریک می گویم، تیم خیلی خوب و گردن کلفتی را تشکیل داده اند. ولی ما امروز باید بازی را می بردیم. این دیدار حاشیه زیاد داشت. فکر می کنم که داور می توانست آن صحنه را پنالتی نگیرد. توپ بیرون از محوطه جریمه به دست شریفات برخورد کرد. ما نمی توانیم نظر بدهیم و کارشناسان باید درباره این صحنه اظهارنظر کنند. در 3، 4 هفته گذشته ما از داوری ضرر کردیم و امیدوارم شرایط تغییر کند.

وی درباره اینکه برخی ها اعتقاد دارند آلومینیوم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، پاسخ داد: خدا را شکر روند خوبی را آغاز کرده ایم ولی بعضی جاها کم آوردیم مانند هفته قبل که فکر می کنم بازی با صنعت نفت، ما بازیکنان مقصر بودیم که بازی را باختیم ولی تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. 

او ادامه داد: البته این را هم در نظر بگیرید که سال دو حضور آلومینیوم در لیگ برتر است. فکر می کنم تیم از لحاظ بودجه ای جزو 6، 7 تیم آخر لیگ است. تیم ها چهار تا پنج برابر ما هزینه کرده اند ولی با این وجود تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

فخرالدینی درخصوص بازگشت هواداران اراکی به استادیوم گفت: زمانی که من به آلومینیوم آمدم فکر نمی کردم اینقدر هوادار داشته باشد. امیدوارم مسئولین مشکلات استادیوم را حل کنند تا از هفته بعد بتوانیم میزبان هواداران باشیم.

بازیکن آلومینیوم درباره اینکه آنها بابت این تساوی خوشحال نیستند، گفت: تساوی برابر تیم بزرگی مانند استقلال بد نیست ولی امروز حق ما پیروزی بود. همه بازی را دیدند، توپ در اختیار ما بود. استقلال موقعیتی نداشت و می توانستیم بازی را ببریم ولی با این حال تساوی هم خوب است و برای دیدار بعدی آماده می شویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋