دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نتوانستند از زیر زبان سیدجلال حرف بکشند

نتوانستند از زیر زبان سیدجلال حرف بکشند

درگیری‌های بیرون از زمین همیشه وجود دارد؛ نتوانستند از زیر زبان سیدجلال حرف بکشند!؛ کاپیتان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی با خبرنگاران مواجه شد و به سبک خود مصاحبه‌ای خنثی و بدون تیتر انجام داد.

به گزارش ورزش سیدجلال حسینی که امروز حضور یک نیمه‌ای در ترکیب پرسپولیس داشت و در ابتدای نیمه دوم جای خود را به فرشاد فرجی داد، در پایان مسابقه و بعد از برتری 2-1 پرسپولیس مقابل تراکتور، در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی سختی بود، می‌دانید که با توجه به شرایط جدول، رقابت‌ها خیلی سخت است و همه بازی‌ها برای همه تیم‌ها حساس است مخصوصا برای تیم‌های مدعی؛ ما هم امروز خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

حسینی درباره صحبت‌های مربی پرسپولیس در تمجید از نمایش تراکتور گفت: تراکتور همیشه تراکتور است، ما باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشیم؛ امروز هم یک بازی سخت بوده و موقعیت‌های خوبی داشتیم و خیلی هم خوب بازی کردیم و توانستیم برنده شویم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این‌که کدام تیم قهرمان نیم‌فصل می‌شود، پاسخ داد: بازی به بازی پیش می‌رویم، بازی بعدی‌مان شهر خودرو است که امیدوارم بتوانیم در آنجا هم یک بازی خوب انجام دهیم.

او درباره حواشی مطرح شده بیرون از زمین و اتفاقات رخ داده، واکنش جالبی داشت و گفت: ما زیاد فکر نمی‌کنیم و بازیکنان وظیفه‌شان این است که کار خودشان را کنند و این درگیری‌ها همیشه وجود دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋