دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توخل لوکاکو؛ در انتظار یک ملاقات سرنوشت ساز

توخل لوکاکو؛ در انتظار یک‌ ملاقات سرنوشت ساز

فابریتزیو رومانو تایید‌کرد طی ساعات آینده جلسه بین توماس توخل و روملو لوکاکو برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش، مصدومیت های متوالی و شیوع ویروس کرونا باعث شده چلسی در هفته های اخیر روزهای دشواری را تجربه کند و فاصله این تیم حالا با صدر جدول به قدری شده که معدود هوادارانی از چلسی شانسی برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر قائل هستند. در این شرایط تنها چیزی که مدیران چلسی و توماس توخل اصلا انتظارش را نداشتند، مصاحبه جنجالی روملو لوکاکو و ابراز نارضایتی این ستاره 115 میلیون یورویی از اوضاع این مدت اقامت در لندن بود.

روملو لوکاکو چند روز قبل در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس از علاقه اش به باشگاه اینتر صحبت کرده و البته چند بار تاکید کرد هنوز به هماهنگی کامل با توماس توخل نرسیده است. همچنین روملو لوکاکو تاکید داشت که جدایی از اینتر خواسته او نبوده و در واقع باشگاه ایتالیایی مجوز فروش این بازیکن را صادر کرده است.

توخل لوکاکو؛ در انتظار یک‌ ملاقات سرنوشت ساز

لوکاکو شب گذشته نیز در دیدار مقابل لیورپول در ترکیب چلسی حضور نداشت تا شایعات در مورد ستاره بلژیکی به اوج خود برسد. توماس توخل بعد از بازی دیشب گفت: "این اولین بار نیست که چنین چیزی در دوران حرفه ای من اتفاق می افتد. من شخصا احساس ناامیدی نمی کنم، اما این مصاحبه در روز یک شنبه به یکباره خیلی جنجالی و بزرگ شد. به همین دلیل ما برای حفظ آمادگی تیم چنین تصمیمی گرفته و نام او را از لیست خط زدیم، زیرا یک دیدار دشوار در سطح بالایی در پیش داشتیم.
 جلسه ای در روز دوشنبه خواهیم داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که تصمیم گیری در مورد آینده را به تعویق بیندازیم، زیرا به زمان نیاز داشتیم. من این داستان را روز جمعه شنیدم و فکر می کنم می توانیم از عهده این شرایط برآییم."

در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی تایید کرده که این جلسه قطعا طی ساعات آینده برگزار خواهد شد. رومانو تاکید کرده که در این جلسه دو طرف به دنبال راه حلی مسالمت آمیز خواهند بود تا مشکلات به وجود آمده رفع شود و احتمالا لوکاکو از مسابقه بعدی به ترکیب چلسی برگردد. این خبرنگار همچنین تاکید کرده که چلسی هیچ برنامه ای برای فروش ستاره بلژیکی در ژانویه ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋