دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسینی – پورحمیدی؛ جنگ کلین شیت (عکس)

دو سنگربان استقلال و آلومینیوم اراک به دنبال اثبات خود و ثبت یک کلین شیت در دیدار حساس امروز هستند.

به گزارش ورزش، حسین پورحمیدی سنگربانی است که در لیگ نوزدهم به استقلال پیوست ولی هرگز فرصت حضور در ترکیب اصلی و بازی برای این تیم را به دست نیاورد. چه در زمان حضور استراماچونی و چه با بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم، سیدحسین حسینی انتخاب نخست سرمربیان استقلال برای حضور در ترکیب اصلی بود.

با جذب رشید مظاهری در تابستان گذشته و ماندگاری حسینی، پورحمیدی با علم به این موضوع که فرصتی برای حضور در ترکیب استقلال ندارد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد اما این انتقال باعث شد تا گلر جوان شایستگی هایش را به نمایش بگذارد و با ثبت 13 کلین شیت، یکی از بهترین گلرهای لیگ لقب بگیرد.

در این فصل نیز او در 11 مسابقه در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته و 8 مرتبه موفق به ثبت کلین شیت شده است و در این زمینه به همراه سیدحسین حسینی و کریستوفر کنت در صدر بهترین گلرهای لیگ برتر قرار دارد.

حسینی – پورحمیدی؛ جنگ کلین شیت (عکس)

حسینی – پورحمیدی؛ جنگ کلین شیت (عکس)

حسینی – پورحمیدی؛ جنگ کلین شیت (عکس)

دیدار امروز، یک دوئل دیگر میان حسینی و پورحمیدی محسوب می شود. این دو نفر در دیدار برگشت فصل قبل در اراک به مصاف هم رفتند که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و هر دو گلر موفق به ثبت کلین شیت شدند.

اما دیدار امروز میان استقلال و آلومینیوم کاملا با دیدارهای فصل گذشته دو تیم متفاوت است و باید دید سرانجام در پایان این مسابقه کدامیک از میان حسینی و پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه شان خواهند شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋