دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صداقت و شجاعت لوکاکو قابل تحسین است

نویل:؛ صداقت و شجاعت لوکاکو قابل تحسین است؛ گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد که باید روملو لوکاکو را به خاطر صداقتش در اظهارنظر مورد تحسین قرار دارد.

صداقت و شجاعت لوکاکو قابل تحسین است

به گزارش ورزش، صحبت‌های جنجالی لوکاکو با اسکای اسپورت ایتالیا در روزهای اخیر جنجال بسیاری را در چلسی به پا کرده است.

این بازیکن بلژیکی مدعی شده که از شرایطش در چلسی خوشحال نیست و از این که اینتر را در تابستان امسال ترک کرده ابراز ناراحتی کرده است.

این اظهارات باعث خشم توماس توخل شد و این مربی آلمانی تصمیم گرفت که نام او را از فهرست بازیکنانش برای دیدار حساس برابر لیورپول خط بزند تا به نوعی این بازیکن را تنبیه کرده باشد.

 

صداقت و شجاعت لوکاکو قابل تحسین است

 

نویل در پادکست اسکای اسپورت درباره حواشی ایجاد شده پیرامون این موضوع گفت:« ما باید روملو لوکاکو را به خاطر این که به اندازه کافی شجاع بود تا نظر واقعی‌اش را مطرح کرده و حقیقت را بگوید تحسین کنیم. من همیشه از بازیکنان می‌خواهم که صادق و راستگو باشند.»

او در ادامه درباره اظهارات لوکاکو اضافه کرد:« او باتجربه است. ما باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم که او می‌دانست کلماتش دست به دست خواهد شد و ممکن است چه تاثیرات و تبعاتی را به دنبال داشته باشد.»

با این حال نویل به حمایت از هواداران و کادر فنی چلسی نیز پرداخته و گفت:« اگر من هوادار یا مربی یا مالک چلسی بودم از این که بازیکنانم چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده بسیار ناراحت می‌شدم، خصوصا وقتی هزینه زیادی برای خرید او انجام شده است. انتظاری که من از لوکاکو دارم این است که در چند روز آینده از آنها عذرخواهی کند و بگوید منظوری نداشته است. او باید بگوید که به هم تیمی هایش متعهد است و از این که مشکلاتی ایجاد کرده متاسف است.»

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋