دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیدا کردن جانشین برای لوکاکو راحت تر از توخل است

پیدا کردن جانشین برای لوکاکو راحت‌تر از توخل است

کاراگر:؛ پیدا کردن جانشین برای لوکاکو راحت‌تر از توخل است؛ جیمی کاراگر، بازیکن سابق لیورپول، معتقد است که چلسی به راحتی می‌تواند جانشینی برای روملو لوکاکو پیدا کند.

به گزارش ورزش، انتشار مصاحبه لوکاکو با اسکای اسپورت ایتالیا در هفته گذشته باعث شد که جنجال بزرگی در چلسی به راه بیفتد.

این بازیکن بلژیکی در این مصاحبه مدعی شده بود که از حضور در چلسی خوشحال نیست و از این که اینتر را ترک کرده و به این تیم ملحق شده پشیمان است. او همچنین با انتقاد از سیستم توخل، گفت که پیش از پایان دوران فوتبالش به اینتر بازمی‌گردد.

توخل بلافاصله به این اظهارات واکنش نشان داده و گفت که نه او و نه هیچ مسئول دیگری در باشگاه چلسی از صحبت‌های لوکاکو خوششان نیامده و این تیم نیاز به چنین حواشی‌ای ندارد.

این مربی آلمانی همچنین تصمیم گرفت که نام لوکاکو را از فهرست بازیکنانش برای دیدار برابر لیورپول خط بزند تا عمق جدی بودن شرایط را نشان دهد.

 

پیدا کردن جانشین برای لوکاکو راحت‌تر از توخل است

 

کاراگر درباره این اتفاقات به اسکای اسپورت گفت:« در گذشته بازیکنان همیشه در برابر سرمربی‌ها برنده بودند. من فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط سرمربیان بزرگ در دنیای فوتبال تغییر کرده است. ما سه سرمربی بزرگ شامل پپ گواردیولا، توماس توخل و یورگن کلوپ در لیگ برتر داریم.»

او با اشاره به شرایط کادر فنی یونایتد ادامه داد:« اما به مشکلی که منچستریونایتد در حال حاضر از نظر موقعیت سرمربیگری‌اش دارد نگاه کنید. آنها هنوز نمی‌دانند در پایان فصل چه کسی روی این نیمکت خواهد نشست یا چه کسی را می‌توانند پیدا کنند که بتواند با این سه نفر رقابت کند.»

کاراگر درباره شرایط چلسی و درگیری بین توخل و لوکاکو اظهار داشت:« من فکر می‌کنم پیدا کردن جانشین لوکاکو برای چلسی راحت‌تر از پیدا کردن جانشینی برای سرمربی این تیم است. آنها در حال حاضر مربی درجه یکی را روی نیمکت خود دارند.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋