دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مندی یک امتیاز را برای چلسی حفظ کرد (عکس)

ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی چلسی دو بار دروازه این تیم را در نیمه دوم برابر لیورپول نجات داد.

به گزارش ورزش، تقابل جذاب و زیبای دو تیم چلسی و لیورپول با تساوی 2-2 به اتمام رسید و این نتیجه در شرایطی حاصل شد که هر دو تیم موقعیت های فراوانی برای گلزنی را از دست دادند. در نیمه دوم این دیدار مرسی سایدی ها موقعیت های بهتری را برای گلزنی خلق کردند، اما این ادوارد مندی بود که با دو مهار خود توانست این یک امتیاز را برای چلسی به ارمغان بیاورد.

 

در دقیقه 56 بود که دیگو ژوتا با حرکت خوب خود محمد صلاح را از میانه زمین راه انداخت و ستاره مصری تا پشت محوطه چلسی پیشروی کرد. محمد صلاح در نهایت از سمت چپ و شرایطی دشوار به زیبایی ضربه خود را به سمت دروازه چلسی روانه کرد، اما ادوارد مندی با عکس العملی فوق العاده توپ را دفع کرد.

 

دو دقیقه بعد این بار سادیو مانه با گذر از سد مدافع چلسی وارد محوطه جریمه شد و موقعیت خوبی برای گلزنی داشت. گرچه به نظر می رسید سادیو مانه زاویه مخالف را انتخاب کند، اما شوت او به همان سمتی رفت که ادوارد مندی حضور داشت و این سنگربان آماده این بار با مهاری تماشایی دروازه چلسی را نجات داد.

 

مندی یک امتیاز را برای چلسی حفظ کرد (عکس)

 

مندی یک امتیاز را برای چلسی حفظ کرد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋