دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دردسر جدید بارسلونا برای ثبت قرارداد خرید جدید

دردسر جدید بارسلونا برای ثبت قرارداد خرید جدید

شرایط مالی بغرنج باشگاه بارسلونا مانع از ثبت قرارداد فران تورس، خرید جدید این باشگاه شده است.

به گزارش ورزش، بارسلونا چند روز با قراردادی 55 میلیون یورویی با منچسترسیتی برای جذب فران تورس به توافق رسید، اما هنوز قرارداد این بازیکن در سازمان لالیگا ثبت نشده و کاتالان ها فعلا قادر به استفاده از خرید جدید خود در ترکیب نیستند. در واقع بارسلونا برای تنظیم ترازنامه مالی خود برای ثبت بازیکن جدید باید اول بازیکنانی را به فروش برساند و خوان لاپورتا هنوز موفق به انجام این کار نشده است. البته فران تورس در حال حاضر در حال سپری کردن دوران ریکاوری خود بوده و هنوز قادر به حضور در ترکیب بارسلونا نیست.

 

دردسر جدید بارسلونا برای ثبت قرارداد خرید جدید

 

از فیلیپ کوتینیو، گران قیمت ترین بازیکن تاریخ بارسلونا به عنوان گزینه اصلی جدایی از این تیم نام برده شده است. ممکن است تیمی از برزیل یا باشگاهی از لیگ برتر از جمله آرسنال یا نیوکاسل مقصد بعدی این بازیکن لقب بگیرند. اخباری در مورد احتمال جدایی بازیکنانی چون کلمنت لنگلت، ساموئل اومتیتی و نتو نیز منتشر شده است.

 

همچنین اگر بارسلونا نتواند در روزهای آتی عثمان دمبله را به ماندن در نوکمپ راضی کند، ممکن است این بازیکن در همین فصل زمستان به فروش برسد. بارسلونا در فصل تابستان نیز برای ثبت کردن قرارداد بازیکنان جدید خود از جمله اریک گارسیا، ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو به مشکل برخورد و در نهایت جدایی لیونل مسی این مسئله را حل کرد. بدین ترتیب این مشکل نیز احتمالا در روزهای آتی با فروش یکی دو بازیکن مرتفع شده و فران تورس شانس حضور در ترکیب بارسلونا را به دست خواهد آورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋