دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توخل دلیل خط زدن نام لوکاکو را فاش کرد

توخل دلیل خط زدن نام لوکاکو را فاش کرد

حفظ تمرکز تیم؛ توخل دلیل خط زدن نام لوکاکو را فاش کرد؛ توماس توخل، سرمربی چلسی دلیل خط خوردن نام روملو لوکاکو از لیست این تیم را حفظ تمرکز بازیکنان دانست.

به گزارش ورزش، مصاحبه جنجالی و اخیر روملو لوکاکو کار دست او داد و توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی نام این بازیکن را از لیست تیمش برای مسابقه حساس امشب برابر لیورپول خط زد. در مصاحبه پیش از شروع این دیدار، توماس توخل در مورد علت خط زدن روملو لوکاکو توضیح داده و تاکید کرد در این رابطه تصمیم دشواری گرفته است.

 

توخل دلیل خط زدن نام لوکاکو را فاش کرد

 

توماس توخل گفت: "موضوع خیلی بزرگ و پر سر و صدا شد و چون در آستانه دیدار مقابل لیورپول بودیم، بنابراین تصمیم گرفتم از تیم برای طی مسیر آمادگی برای این مسابقه محافظت کنم و به همین دلیل نام روملو لوکاکو از لیست حذف شد. البته ما دو بار با بازیکنان اصلی تیم صحبت کردیم، اما بعد از آن باید متوجه شدیم که در آستانه این دیدار مهم قرار داریم و ماجرا بزرگ شده است.

 

همچنین ما تصمیم گیری نهایی در این رابطه را به تعویق انداختیم و با توجه به اینکه بازی بزرگی در پیش داشتیم، باید تمرکز خود را روی حفظ روند آمادگی تیم قرار می دادیم. حتی بدون این تصمیم نیز حفظ تمرکز کامل برای ما دشوار بود، اما به این نتیجه رسیدیم نیل به این هدف بدون حضور روملو لوکاکو در ترکیب آسان تر است و به همین علت این کار را انجام دادیم. تصمیم سختی بود، اما به نظر من باید این کار انجام می شد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋