دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیدعباسی: تمرکزمان روی مسائل فنی است

درگیری در تیم را کتمان نمی‌کنم؛ سیدعباسی: تمرکزمان روی مسائل فنی است؛ سرمربی شهرخودرو با تایید درگیری بین دو بازیکن این تیم گفت فردا بابک سلامت دروازه بان جوان این تیم فیکس خواهد بود‌.

سیدعباسی: تمرکزمان روی مسائل فنی است

به گزارش ورزش، تیم شهرخودرو که تنها سه امتیاز از دوازده بازی کسب کرده فردا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان سپاهان خواهد بود‌. داوود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی فردا با سپاهان گفت: فردا مقابل تیم خوب سپاهان بازی داریم. تیم سپاهان احتیاجی به تعریف ندارد و جزو تیم های ساختار دار کشور است و در چند سال اخیر عملکرد بسیار عالی در زمینه مدیریت و نتایج داشته و یکی از تیم های پرطرفدار و پرافتخار کشور است.

وی افزود: به قدرت تیم سپاهان واقف هستیم و می‌دانیم چه تیم خوب و باکیفیتی دارد و آماده هستیم که انشاالله فردا بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان خراسان باشیم و بتوانیم بازی قابل قبولی مقابل سپاهان انجام بدهیم.

سیدعباسی درباره مصدوم های تیم شهرخودرو توضیح داد: تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. فردا محمدرضا فلاحیان، صادق صادقی، ابوالفضل عکاشه، محسن ربیع خواه، سعید جلالی راد و میلاد فراهانی را در اختیار نداریم.

سرمربی شهرخودرو در واکنش به اخباری که پیرامون درگیری دو بازیکنان پدیده منتشر شده بود توضیح داد: در عصر ارتباطات نمی‌توان این مسائل را کتمان کرد و اتفاقی است که در تیم ما افتاد. در هر خانواده ای پیش می‌آید. یک درگیری لفظی بود و من فردای آن اتفاق هم نظر خودم را به باشگاه اعلام کردم و بابت این اتفاق تصمیم گیری کردیم. این اتفاق بعد از بازی با پیکان در رختکن ما افتاد اما دوستان گفتند داخل تمرین. من که در رختکن بودن هیچ درگیری به آن شدت ندیدم و درگیری لفظی بود. قابل کتمان نیست. الان هم فضای مجازی است و هم عصر رسانه است و همه خبرها منتشر می‌شود اما چیزی که برای من جالب بود این بود که پنج روز از این موضوع خبری نبود و ما گفتیم با اینکه در بازی شانس نمی‌آوریم برای اولین بار در این مساله شانس آوردیم که این موضوع باز نشد تا امروز در روز قبل از بازی ما خبر منتشر شد. 

سیدعباسی ادامه داد: این اتفاق در هر خانواده ای رخ می‌دهد. من در زمان بازیگری در تیم هایی بودم که این اتفاقات پیش می‌آمد. اصلا نباید چنین اتفاقاتی رخ بدهد. ما هیچ آمادگی از قبل نداشتیم وگرنه اصلا این اتفاق نمی‌افتاد و همه سورپرایز شد. بهتر بود روز قبل از بازی با سپاهان هم این خبر بیرون نمی‌آمد که البته تمرکز ما روی کار خودمان است و سعی می‌کنیم دقتمان روی مسائل فنی باشد و با داشته ها و جوان هایمان فردا بتوانیم یک بازی قابل قبول مقابل سپاهان به نمایش بگذاریم.

او همچنین در خصوص خروجی جلسه کمیته انضباطی برای وضعیت سعید جلالی و میلاد فراهانی که شب گذشته برگزار شد، بیان کرد: هنوز به خروج خاصی دست نیافتیم و من خودم هم در جلسه شرکت نداشتم ولی من نظر خودم را به باشگاه اعلام کردم. 

سرمربی پدیده با تایید اینکه بابک سلامت فردا در دروازه این تیم قرار می‌گیرد گفت: من از روز اول شاهد بابک سلامت در این تیم بوده‌ام و شانسب که بابک سلامت داشت این بود که با دروازه بان ها و مربی های بزرگی در تیم شهرخودرو کار کرده است؛ با مهدی رحمتی، اشکان نامداری و الان هم آقای سیروس سنگچولی. فکر می‌کنم آموزش های خوبی دیده و من امسال که بابک را دیدم نسبت به دو سال پیش زمین تا آسمان فرق کرده بود. آینده درخشانی دارد و احتیاج به اعتماد به نفس دارد. هر چیزی از یک جایی شروع می‌شود. من از نزدیک شاهد اولین بازی و حتی اتفاقاتی که در اولین بازی برای مهدی رحمتی افتاد بودم و فردا هم این برای بابک سلامت هست و امیدواریم که روز خوبی را پشت سر بگذارد. سرمایه گذاری که باشگاه روی بابک کرده الان باید جواب بدهد. نگرانی از بابت بابک و هیچکدام از جوان هایمان نداریم و به آنها اعتماد داریم و امیدواریم فردا یک روز خوب برای بابک و تیم ما باشد.

تمرینات شهرخودرو پیش از دیدار با سپاهان در تهران برگزار برگزار شد و سیدعباسی درباره این مساله بیان کرد: من تحت نظر باشگاه شهرخودرو هستم و من وسایل مورد نیازی که می‌خواهم را از آنها درخواست می‌کنم و هرجا که فراهم کنند ملزم به کار کردن هستم. در مشهد هم مشکل خاصی نداشتیم و تمریناتمان را انجام دادیم و حتی در تمرین ما چند تا از طرفداران هم می‌آمدند. همه شرایط در تهران برایمان فراهم است و چیزهایی که می‌خواهم دارم؛ زمین خوب و مجموعه خیلی ساکت که پژوشگاه نفت است و فضای خیلی خوبی هم دارد ولی بعضا ما در مشهد هم که تمرین کردیم همین فضا برای ما بود.

او با اشاره به افتخارات تیم شهرخودرو گفت: شهرخودرو خراسان برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان توانست به جام باشگاه های آسیا راه پیدا کند. هیچکس نمی‌تواند مدعی این باید که من تنها این کار را کردم. روزی که مسئولین استان و شهرخودرو دست به دست هم دادند این اتفاق افتاد. من افتخار این را داشتم که آن سال در این تیم بودم که البته سال قبل بچه ها زحمت کشیده بودند که توانستیم سهمیه بگیریم. الان هم فکر می‌کنم تا همیت نباشد مشکلات به سادگی حل نخواهد شد. مشکلات هرچه کهنه تر شود بدتر می‌شود. امیدوارم که تعاملی ایجاد شود که شهرخودرو به یک سرانجامی برسد. این تیم نماینده استان خراسان است و مالک واقعی این تیم مردم خراسان هستند. اگر این جایگاه ها ماندنی بود اصلا به من نمی‌رسید. من دوستان زیادی در مشهد دارم و شرایط که باشد من با کمال میل در خدمت مردم خراسان خواهم بود.

سیدعباسی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی با سپاهان مجددا به تهران برمی‌گردند، عنوان کرد: خیر؛ در مشهد هستیم.

سرمربی شهرخودرو در پایان ضمن حمایت قاطع از سیروس سنگچولی بیان کرد: سیروس سنگچولی همکار من است و احترام تمام همکاران برای من واجب است و این موضوع خط قرمز من است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋