دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ریش سفیدها در تمرین پرسپولیس (عکس)

سیدجلال حسینی همچنان تمجیدها را متوجه خود می‌کند و به بازیکنی قابل احترام و ویژه در این تیم تبدیل شده است.

به گزارش ورزش، غیرممکن است که درباره سیدجلال حسینی طی ٣-٢ سال یا ماه‌های اخیر با جمله چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد مواجه نشده باشید اما قطعا در کنار این جمله تمجید از عملکرد کاپیتان تمام‌نشدنی پرسپولیس هم چاشنی آن شده است. مدافعی که در چهل سالگی هم مهره‌ای قابل اعتماد در لیگ ایران برای پرسپولیس محسوب می‌شود. 

سیدجلال حسینی اکنون با محاسنی سفید یک بمب انگیزه برای دیگر بازیکنان هم محسوب می‌شود؛ بازیکنانی که با مشاهده روحیه خستگی ناپذیر کاپیتان خود، روحیه مبارزه بالاتری به دست آورده و برای اتفاقاتی مهمتر می‌جنگند.

ریش سفیدها در تمرین پرسپولیس (عکس)

داوود فنایی مربی دروازه‌بانان پرسپولیس هم از همان ابتدای بازگشت دوباره‌اش به این تیم اینبار در قامت مربی با محاسن و موهای خاکستری حاضر شده و جلب توجه کرد. گلری که روزگاری توانسته بود گوی رقابت دروازه‌بانی در این تیم را برباید و مردی مطمئن و کم اشتباه در‌ون دروازه پرسپولیس لقب گیرد اکنون به عنوان مربی نیز در تلاش برای آماده‌سازی حامد لک برای موفقیت در این تیم است.

ریش سفیدها در تمرین پرسپولیس (عکس)

ریش سفیدهای پرسپولیس از دو نسل متفاوت که همچنان تلاش خستگی ناپذیر خود را برای موفقیت این تیم دنبال می‌کنند و باید دید امسال با چه عنوانی فصل را به پایان خواهند رساند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋