دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شکوری: جای مدیر ورزشی خالیست

شکوری: جای مدیر ورزشی خالیست

باید سمت استاندارها برویم؛ شکوری: جای مدیر ورزشی خالی است؛ قائم مقام سابق پرسپولیس می‌گوید مجوزهای قبلی هم با کدخدا منشی صادر می‌شد.

به گزارش ورزش، ابراهیم شکوری که امروز در یک بازی خیریه شرکت کرده بود، در خصوص عدم صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و احتمال حذف دو تیم در آسیا می‌گوید: صدور مجوز حرفه‌ای چند آیتم دارد که AFC این آیتم ها را می‌خواهد و باید انجام شود.

سال‌های گذشته با توجه به ارتباطات خوبی که وجود داشت با کدخدامنشی مجوز صادر می‌شد ولی امسال AFC نه تنها برای ایران، بلکه برای همه کشورها سفت و سخت گرفته و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. شرایط سخت است. چند ماه قبل هم من هشدار دادم. با توجه به ارتباطی که در AFC داشتم، می‌دانستم امسال سال سختی خواهد بود. آیتم هایی وجود دارد که بالاخره باید این اتفاق رخ بدهد و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ بدهد و فوتبال ما حرفه‌ای شود چون تا زمانی که ما زمین و امکانات مناسب و تیم های پایه نداشته باشیم و به بازیکنانمان بدهی داشته باشیم همین روال ادامه دارد. امسال AFC خیلی سفت و سخت گرفته و شاید صدور مجوز خیلی سخت باشد.

شکوری با بیان این مساله که در گذشته روابط بهتری وجود داشته اظهار داشت: رابطه و دیپلماسی ورزشی بد نیست و همه جا وجود دارد اما بستگی دارد این دیپلماسی چقدر قوی باشد. در گذشته این دیپلماسی قوی بود و حضور نفراتی مثل رییس فدراسیون و خود آقای وزیر خیلی کمک می‌کرد که این روابط بهتر صورت بگیرد اما ما بالاخره باید به این سمت برویم که کارها و شرایط را استاندارد کنیم. فکر می‌کنم امسال این اتفاق رخ می‌دهد. باید به سمتی برویم که استاندارد سازی کنیم. دیگر داشتن زمین تمرین و استادیوم استاندارد و پرداخت پول بازیکن جزو حداقل ها است.

او در پایان گفت: شاید به این سمت برویم که از مدیرهای ورزشی متخصص استفاده کنیم که در بستن قراردادها خودشان تجربه لازم را دارند و می‌دانند چطور قرارداد ببندند. همانطور که در همه جای دنیا یک سمتی به نام مدیر ورزشی وجود دارد که اکثر قراردادها و امور ورزشی به عهده آنها است اما باید از نفرات متخصص استفاده شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋