دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قلم قرمز روی نام لوکاکو برای بازی با لیورپول

تنبیه به سبک توخل؛ قلم قرمز روی نام لوکاکو برای بازی با لیورپول؛ روملو لوکاکو از فهرست بازی حساس امشب چلسی-لیورپول کنار گذاشته شد.

قلم قرمز روی نام لوکاکو برای بازی با لیورپول

به گزارش ورزش، روملو لوکاکو تابستان امسال پس از فتح اسکودتو به همراه اینتر از این تیم جدا شده و با امضای قراردادی به ارزش 115 میلیون یورو به چلسی بازگشت.

انتظار می‌رفت که این بازیکن درخشش خود در سن سیرو را در استمفورد بریج نیز تکرار کند اما این اتفاق رخ نداد و لوکاکو درگیر مصدومیت و سپس ابتلا به کرونا شد تا در چند ماه گذشته روزهای سختی را سپری کرده باشد.

 

 

قلم قرمز روی نام لوکاکو برای بازی با لیورپول

 

 

این بازیکن 28 ساله اخیرا در مصاحبه‌ای جنجالی به اسکای اسپورت گفت که از شرایطی که در چلسی دارد خیلی خوشحال نیست.او همچنین مدعی شد که از سبک جدایی‌اش از اینتر بسیار ناراحت است و قول داد که روزی بار دیگر به این تیم باز خواهد گشت.

نه باشگاه و نه مدیر برنامه این بازیکن از قبل از این مصاحبه اطلاعی نداشتند و به نظر می رسد خود روملو لوکاکو مستقیما با خبرنگار اسکای اسپورت در لندن برای مصاحبه هماهنگ کرده است. حتی این برنامه حدود سه هفته پیش ضبط و همین چند روز پیش و با ستاره تصمیم ستاره بلژیکی در نهایت پخش شده است.

 

 

قلم قرمز روی نام لوکاکو برای بازی با لیورپول

 

 

گفته می شد لوکاکو به نشانه تنبیه، امشب کار برابر لیورپول را از روی نیمکت شروع خواهد ولی ساعتی پیش دیلی میل و چند منبع دیگر معتبر از جمله اتلتیک گزارش دادند که لوکاکو از فهرست چلسی کاملا خط خورده و بازی را باید از خانه تماشا کند.

دیداری که برای هر دو تیم اهمیت فراوانی دارد ولی توماس توخل نشان داد که تا چه اندازه از مصاحبه لوکاکو خشمگین است و علی رغم اهمیت بالای ستاره بلژیکی، روی نام او قلم قرمز کشید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋