دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فولاد زرند و دشت اولین امتیاز برگشت (عکس)

پروژه حضور در سه تیم بالای جدول؛ فولاد زرند و دشت اولین امتیاز برگشت (عکس)؛ تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در دومین دیدار از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر توانست اولین امتیاز این مرحله از رقابت‌ها را دشت کند. امتیازی که این تیم را کماکان در رده ششم جدول رده بندی نگه‌داشت.

به گزارش ورزش، تیم شگفتی ساز دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، در دومین بازی از دور برگشت مسابقات توانست اولین امتیاز خود را در این مرحله ‏ به دست بیاورد. تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان که دیدار دور رفت برابر مجتمع فردوس قم را به این تیم واگذار کرده بود، در بازی برگشت و در خانه حریف توانست به یک تساوی شیرین دست پیدا کند و در نتیجه اولین امتیاز خود را در دور برگشت را دشت کند.

شاگردان رضا کردی در این بازی که از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهید حیدریان قم در مقابل تیم مجتمع فردوس قم برگزار می شد موفق شدند با تساوی دو بر دو حریف خود را زمین گیر کنند. فولاد زرند ایرانیان هرچند در این بازی چند بازیکن تاثیر گذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما به دنبال کسب امتیاز در این بازی بود و در نهایت توانست به این مهم دست پیدا کند.  با کسب نوزدهمین امتیاز کماکان همان رتبه ششم جدول رده بندی را در اختیار داشته باشند.

زرندی ها که در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر از هفته ششم راه افتادند، در نهایت توانستند با کسب پنج پیروزی خود را به نیمه بالای جدول رده بندی برسانند و به عنوان پدیده دور رفت رقابت‌ها معرفی شوند. آنها که از لیگ دسته اول راهی لیگ برتر فوتسال ایران شدند حالا به دنبال حضور موثر و رسیدن به رده های بالا در اولین سال لیگ برتری شدن خود هستند.

فولاد زرند و دشت اولین امتیاز برگشت (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋