دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تا همیشه از زیدان تشکر می کنم

فده والورده:؛ تا همیشه از زیدان تشکر می‌کنم؛ فده والورده، هافبک اوروگوئه ای رئال مادرید، پنج اسطوره مورد علاقه خود در این باشگاه انتخاب کرد.

تا همیشه از زیدان تشکر می‌کنم

به گزارش ورزش، فده والورده در این فصل بسیاری از بازی های رئال مادرید را به علت مصدومیت یا ابتلا به ویروس کرونا از دست داده و به اندازه فصول قبل در ترکیب این تیم تاثیرگذار نبوده است. حالا در مصاحبه ای از فده والورده خواسته شد تا پنج اسطوره مورد علاقه خود در تاریخ رئال مادرید را انتخاب کند. این ستاره جوان نام زین الدین زیدان را در این لیست قرار داده و به ستایش از این اسطوره فرانسوی پرداخته است.

 

تا همیشه از زیدان تشکر می‌کنم

 

فده والورده گفت: "من از ایکر کاسیاس، روبرتو کارلوس، فرناندو ردوندو، رائول و زین الدین زیدان به عنوان پنج اسطوره خود در رئال مادرید نام می برم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که به عنوان بازیکن زیر نظز زیدان در رئال مادرید بازی کنم.

 

از نظر بسیاری از مردم زیدان هنگام په به توپ شدن مانند یک جادوگر بود این بازیکن او بابت تمام خدماتی که برای رئال مادرید و البته تیم ملی فرانسه داشته قابل ستایش است. زیدان یک ستاره بزرگ در سطح جهانی است و من برای همیشه از او بسیار ممنون هستم، زیرا او در دوران حضور در رئال مادرید خیلی به من کمک کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋