دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوفون در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا است

جان لوییجی بوفون، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا مسیر این تیم برای رسیدن به جام جهانی را دشوار می داند.

بوفون در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا است

به گزارش ورزش، تیم ملی ایتالیا که در دوره قبلی جام جهانی غایب بود، در مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی 2022 ابتدا در مقابل مقدونیه شمالی صف آرایی کرده و در صورت کسب پیروزی با برنده بازی پرتغال و ترکیه مواجه خواهد شد. جان لوییجی بوفون، کاپیتان سابق لاجوردی پوشان که در سن 44 سالگی هنوز در پارما نمایش خوبی دارد، در مورد این قرعه و احتمال بازگشت به تیم ملی در ابن سن و سال صحبت کرده است.

 

جان لوییجی بوفون گفت: "بازی پلی آف ایتالیا در جام جهانی 2022؟ هیچ اشتباهی در این مرحله رخ نخواهد داد. البته مشکل بزرگ این است که در مرحله پلی آف باید در مقابل تیمی که حداقل به اندازه خود ایتالیا قدرتمند است به میدان برویم و در نتیجه ممکن است ایتالیا نتواند جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر را کسب کند.

 

بوفون در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا است

 

احتمال بازگشت به اردوی آتزوری؟ در مورد دوران حضورم در از تیم ملی حسرتی ندارم و چیزی که مرا آزار می دهد این است که یکی بگوید اگر به عنوان دروازه بان سوم دعوت شوی، می توانی به جام جهانی بروی.  

 

من در گذشته کاپیتان تیم ملی ایتالیا بوده‌ام و بنابراین می‌دانم اهمیت تیم بودن به چه معناست. شما باید سرمربی توانمندی مانند روبرتو مانچینی را آرام و آزاد بگذارید تا او بدون احساس ناراحتی، خودش لیست مورد نظرش را برای رقابت های جام جهانی انتخاب کند. هیچ کس مجبور نیست چیزی را در این رابطه به من هدیه بدهد و من اگر بتوانم خودم به اهدافی که در ذهن دارم خواهم رسید، زیرا اساس ورزش بر پایه شایسته سالاری است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋