دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرسنالی ها: این پنالتی بود (عکس)

صحنه جنجالی که VAR هم تشخیص نداد؛ آرسنالی‌ها: این پنالتی بود (عکس)؛ سرنگونی هافبک بازیساز آرسنال درون محوطه جریمه از سوی داور مسابقه تشخیص به پنالتی داده نشد، صحنه‌ای بحث‌برانگیز و جنجالی.

به گزارش ورزش، دوئل تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بسیار جذاب و سرعتی آغاز شد و برخلاف تصورات، شاگردان میکل آرتتا نه‌تنها عقب‌نشسته بلکه با بازی تهاجمی خود، بازیکنان منچسترسیتی را به عقب راندند و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و به دنبال تهدید دروازه حریف بودند.

در دقیقه 10، مارتین اودگارد نفوذی به درون محوطه جریمه ادرسون مورائس داشت که بعد از برخورد اودگارد با دروازه‌بان منچسترسیتی، او سرنگون شد اما داور مسابقه کرنر تشخیص داد و خبری از پنالتی نبود.

بعد از اعلام کرنر، تصمیم استوارت اتول از سوی داوران VAR مورد بررسی قرار گرفت اما کمک داور ویدئویی هم نتوانست به اتول کمک کند و او بر تصمیم خود بر اعلام کرنر ماند تا صحنه جنجالی دوئل آرسنال و منچسترسیتی در نیمه اول اعلام پنالتی نشود.

آرسنالی‌ها: این پنالتی بود (عکس)

آرسنالی‌ها: این پنالتی بود (عکس)

آرسنالی‌ها: این پنالتی بود (عکس)

بازبینی تصاویر ثبت شده از لحظه برخورد اودگارد با ادرسون نشان می‌دهد که سنگربان منچسترسیتی با پای خود مانع از حرکت هافبک آرسنال شده اما برخورد دور از چشمان داور و حتی داور ویدئویی قرار گرفت!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋