دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کفاشیان: بن همام می خواست ایران را محروم کند

افشاگری های رئیس سابق فدراسیون فوتبال در یازده؛ کفاشیان: بن همام می خواست ایران را محروم کند؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام کرد که رئیس جمهور سابق ایران اجازه حذف از آسیا را نداده بود.

کفاشیان: بن همام می خواست ایران را محروم کند

به گزارش ورزش، رئیس سابق فدراسیون فوتبال که در این هفته میهمان برنامه فوتبالی یازده در فیلم‌نت بود در ارتباط با مساله حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا دست به افشاگری های جالبی زد. کفاشیان در این ارتباط گفت:" ای اف سی درصدد بود اساسنامه ها اصلاح شود. در کمیته مسابقات 25 تا 28 نفر جلساتی داشتیم از ایران چهار نفر بودیم؛ من ، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ و مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس. این جلسات سه سال بارها و بارها انجام و در نهایت قانون تصویب شد."


او افزود:" قانون باید اجرا شود. ما خودمان کارشناسی و تدوین کردیم تا دیگر یک مدیرعامل نیاید بدهی بگذارد و برود." کفاشیان گفت:" من خودم چون پوستم کلفت 8-9 سال در فوتبال ماندم و در این مدت هر وزیر و رئیس تربیت بدنی که آمد می خواست مرا عوض کند."


کفاشیان در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه ای اف سی سالها قبل قصد حذف ایران را داشت گفت:" ما به آقای بن همام گفتیم حق پخش را نمی دهند در حالی که این پول باید به باشگاه ها و سازمان لیگ پرداخت شود.  او هم گفت پس نمی گذارم ایران در مسابقات حضور پیددا کند.


او گفت:" ما جلسه ای را با حضور علی آبادی رئیس وقت تربیت بدنی؛ احمدی نژاد رئیس جمهور و ضرغامی رئیس وقت صدا و سیما برگزار کردیم.در نهایت رئیس جمهور گفت که حق پحش را بدهید و آن ها موافقت کردند. "

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋