دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فنایی: گول جایگاه تراکتور در جدول را نمی خوریم

فنایی: گول جایگاه تراکتور در جدول را نمی‌خوریم

همه جای شهر باز است به جز ورزشگاه‌ها؛ فنایی: گول جایگاه تراکتور در جدول را نمی‌خوریم؛ داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌گوید تیم‌شان برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ورزش، یکی از انتقاداتی که از پرسپولیس این فصل به خصوص در هفته‌های ابتدایی می‌شد روند کلین شیت نکردن‌های این تیم بود که وظیفه سنگینی را متوجه گلرها و البته مربی دروازه‌بان‌های این تیم، داوود فنایی می‌کرد. فنایی که این روزها کار سختی برای روی فرم نگه داشتن تنها گلر این تیم یعنی حامد لک دارد در خصوص مسائل مختلف تیم‌شان صحبت کرد.

صحبت‌های دروازه‌بان اسبق سرخ‌ها و مربی حال حاضر این تیم را در این صفحه می‌خوانید.

*سپاهان را در یک بازی سخت و سنگین شکست دادید. این بازی چطور بود؟
فنایی: بازی سختی بود. سپاهان تیم پرمهره و پرامکانات لیگ است و فکر می‌کنم بچه‌ها با تمرکز بالا بازی را اداره کردند و برنده شدند. وقتی لیگ اینقدر سخت و نزدیک است و در چنین شرایطی نباید بازی رودررو ببازی و خدا را شکر بچه‌ها خوب بازی کردند و بازی را بردند و 3 امتیاز مهم را کسب کردند.

*سپاهان را در این دیدار چطور تیمی دیدید؟
فنایی: عالی بودند و خیلی خوب بازی کردند. سپاهان جلوی ما سفت و سخت بازی کرد اما بچه‌های ما یک سر و گردن بالاتر بودند و توانستند بازی را به نفع خودشان تمام کنند.

*سپاهان در دقایقی از بازی خیلی روی دروازه شما فشار آورد. در آن لحظات نگران از دست رفتن نتیجه نبودید؟
فنایی: به هر حال سپاهان پر مهره است و تاکتیک دارد و خوب کار کرد حتی نیمه دوم که تعویض کرد فشار را بیشتر کرد. مقابل چنین تیم هایی باید با تمرکز بالا بازی کرد چون اگر یک لحظه غفلت کنی به شدت تنبیه می‌شوی و بچه‌ها اشتباه نکردند. همه بچه‌ها با تمرکز بالا کار کردند چون این بازی 6 امتیازی بود و بعد از حکم کمیته انضباطی که به بعضی از تیم‌ها امتیاز دادند این بازی برای ما خیلی مهم بود.

*کارت بازی بازیکنان تاجیک پرسپولیس صادر شد. آنها را در تمرینات چطور دیدی؟
فنایی: بازیکنان خوبی هستند. یکی از آنها مصدوم شده و یکی دیگر هم با تیم تمرین می‌کند و می‌توانند در ادامه لیگ به تیم کمک کنند. بازیکنان تاجیک هم زبان ما هستند و در کشور ما مهمان هستند و بچه‌های خوبی هستند و به لحاظ فنی هم خوب هستند و امیدوارم با پیراهن پرسپولیس بدرخشند.

فنایی: گول جایگاه تراکتور در جدول را نمی‌خوریم

*چه تصوری از بازی با تراکتور در تهران دارید؟
فنایی: بعد از بازی با سپاهان یک روز ریکاوری کردیم و یک روز هم استراحت داشتیم و از امروز تمرینات را شروع می‌کنیم تا برای بازی روز دوشنبه با تراکتور آماده شویم. تراکتور تیم همیشه قابل احترامی است و الان هم تیم خطرناکی است و به جایگاه آنها در جدول نگاه نکنید و بازی سختی داریم. امیدوارم با تمرکز بالا در ورزشگاه آزادی 3 امتیاز را از تراکتور بگیریم.

*پس به نظر شما تراکتور با اینکه در جدول شرایط خوبی ندارد، باز هم می‌تواند حریف سر سختی باشد؟
فنایی: اصلا گول جایگاه آنها در جدول را نخورید. شما ببینید که در بازی با هوادار چه اتفاقاتی افتاد و چطور به ما گل زدند و در نهایت مساوی کردیم. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند و با انرژی و توان بالا بازی خواهیم کرد تا 3 امتیاز این دیدار خانگی را به هواداران پرسپولیس هدیه بدهیم.

*در مورد عدم حضور هواداران در استادیوم چه نظری دارید؟
فنایی: ما نمی‌توانیم در این رابطه حرف بزنیم اما شما ببینید که سینماها و دیگر اماکن باز است و مردم زندگی عادی دارند اما در فوتبال شرایط فرق می‌کند و مردم نمی‌توانند به استادیوم‌ها بیایند. فوتبال با تماشاگر قشنگ است و مسئولان درایت کنند تا هواداران در استادیوم‌ها باشند. امیدوارم به زودی شرایطی ایجاد شود که هواداران در استادیوم‌ها باشند و همه تیم‌ها بتوانند از وجود تماشاگران شان استفاده کنند و فوتبال از نعمت هوادارانش برخوردار باشد. علی رغم اینکه با حضور تماشاگران روی ما فشار می‌آید اما بودن طرفداران در استادیوم‌ها نعمت بزرگی است.

*در مورد حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از آسیا چه نظری دارید؟
فنایی: هنوز که صد در صد نشده و یک سری مدارک را ارسال کرده‌اند و امیدوارم این اتفاق نیفتد و در آسیا باشیم.

*پرسپولیس امسال می‌تواند دبل هت تریک کند؟
فنایی: ما به همه جام‌ها فکر می‌کنیم و برای موفقیت در آنها برنامه ریزی می‌کنیم. ما به قهرمانی و دبل هت تریک و جام حذفی فکر می‌کنیم و برای کسب همه جام‌ها فکر و برنامه داریم و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنیم.

منبع: روزنامه گل

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋