دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسکوچیچ در ویدئوی سال نوی فدراسیون کرواسی

چهره‌های سرشناس فوتبال کرواسی در یک پیام ویدئویی سال نو میلادی را به زبان‌های مختلف تبریک گفتند.

اسکوچیچ در ویدئوی سال نوی فدراسیون کرواسی

به گزارش ورزش، حال و هوای دنیای فوتبال در این روزها تحت تاثیر آغاز سال 2022 قرار گرفته است. سالی بسیار مهم از نظر فوتبالی که قرار است در آن جام جهانی قطر نیز برگزار شود و علاقه‌مندان به فوتبال برای بزرگترین رویداد ورزشی انتظار این سال را می‌کشیدند.

طی یک پیام ویدئویی، بازیکنان و مربیان مشهور اهل کرواسی هر کدام با زبانی متفاوت و با جمله‌ای کوتاه سال نو را تبریک گفتند و با این کار پیام تبریک‌شان را به سراسر جهان مخابره کردند. نکته جالب در این خصوص این است که این افراد با زبان کشوری که در آن کار می‌کنند یا سابقه حضور در آنجا را دارند سال نو را تبریک گفتند.

اسکوچیچ در ویدئوی سال نوی فدراسیون کرواسی

در این ویدئوی جالب زلاتکو دالیچ که در دور قبل جام جهانی کرواسی را به نایب قهرمانی رساند با زبان عربی فرا رسیدن 2022 را تبریک گفت؛ همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی موفق تیم ملی ایران در سال 2021 که هیچ باختی را تجربه نکرد با زبان فارسی در این چالش جالب شرکت کرد.

اسکوچیچ در ویدئوی سال نوی فدراسیون کرواسی

از بازیکنان سرشناس این ویدئو نیز می‌توان به ایوان راکیتیچ که با زبان اسپانیایی، متئو کواچیچ که با زبان انگلیسی و ایوان پرشیچ که به زبان فرانسوی سال نو را تبریک گفتند، اشاره کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋