دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علی رغم درگیری با سارقان؛ کانسلو آماده بازی با آرسنال

ژوائو کانسلو، مدافع منچسترسیتی، علیرغم حمله سارقان به او در روزهای گذشته به همراه تیمش راهی دیدار برابر آرسنال خواهد شد.

علی‌رغم درگیری با سارقان؛ کانسلو آماده بازی با آرسنال

به گزارش ورزش، کانسلو شب گذشته با انتشار تصویری در صفحه رسمی اینستاگرامش اعلام کرد که سارقانی در حالی که او و خانواده‌اش در خانه حضور داشتند به آنها حمله کرده‌اند.

تصویری که این مدافع پرتغالی از خودش به نمایش گذاشت نشان می‌داد که بالای ابروی او زخم عمیقی به دلیل درگیری با سارقان ایجاد شده و انتظار می‌رفت که این بازیکن پس از اتفاق ناگواری که رخ داده در کنار خانواده‌اش بماند.

اما سان اسپورت مدعی شده که این مدافع کناری تصمیم گرفته به همراه تیمش برای اولین بازی سال نوی میلادی برابر آرسنال به لندن سفر کند.

 

علی‌رغم درگیری با سارقان؛ کانسلو آماده بازی با آرسنال

 

کانسلو با انتشار تصویر صورت زخمی خود خطاب به دو میلیون دنبال کننده‌اش در اینستاگرام نوشت:« متاسفانه امروز از سوی چهار بزدل مورد ضرب و شتم قرار گرفتم که به من آسیب دیدند و قصد داشتند به خانواده‌ام نیز آسیبب بزنند. وقتی در چنین شرایطی مقاومت می‌کنید، این اتفاقی است که رخ می‌دهد. آنها توانستند تمامی جواهرات من را ببرند و صورتم را به این وضع درآوردند.»

پلیس در حال حاضر تحقیقاتی را آغاز کرده و باشگاه منچسترسیتی نیز بیانیه‌ای را در حمایت از این بازیکن منتشر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده:« ما از این اتفاق شوکه شدیم که ژائو کانسلو و خانواده‌اش هدف سرقتی در خانه‌شان قرار گرفتند که در جریان آنها کانسلو مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ژائو و خانواده‌اش تحت حمایت این باشگاه هستند و او در حال کمک به پلیس برای انجام تحقیقات درباره این اتفاق بسیار جدی است که رخ داده است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋