دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هت تریک موراتا، جمع خائنین کامل می شود؟

هت‌تریک موراتا، جمع خائنین کامل می‌شود؟

پس از شوستر و سولر؛ هت‌تریک موراتا، جمع خائنین کامل می‌شود؟؛ آلوارو موراتا در صورت پیوستن به بارسا تبدیل به سومین بازیکنی خواهد شد که هم برای رئال بازی کرده، هم برای اتلتیکو و بارسا.

به گزارش ورزش، آلوارو موراتا این فصل عملکرد چندان بدی در ترکیب یوونتوس نداشته اما با این حال نتوانسته مکس آلگری را متقاعد کند. همین موضوع باعث شده بود که بسیاری به جدایی احتمالی او از یووه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اشاره کنند و این باشگاه نیز به دنبال جذب جانشینی برای او باشد.

 

 

هت‌تریک موراتا، جمع خائنین کامل می‌شود؟

 

 

روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر علاقه ژاوی به جذب این بازیکن و آغاز مذاکرات بارسا با یووه و اتلتیکو مادرید به گوش رسید و به نظر می رسد موراتا با بارسا برای امضای قراردادی 18 ماهه به توافق رسیده و این یعنی در صورت توافق باشگاه‌ها با یکدیگر، این انتقال رسمی خواهد شد.

 

 

هت‌تریک موراتا، جمع خائنین کامل می‌شود؟

 

 

اگر موراتا راهی بارسا شود، تبدیل به سومین بازیکنی خواهد شد که در تاریخ فوتبال اسپانیا پیراهن هر سه باشگاه رئال، اتلتیکو و بارسا را به تن کرده است. پیش از او برند شوستر آلمانی و میکل سولر نیز این کار را انجام داده بودند.

 

 

هت‌تریک موراتا، جمع خائنین کامل می‌شود؟

 

 

شوستر در ابتدای دهه 80 بازیکن بارسا بود ولی در اواخر آن دهه راهی رئال شد. او ابتدای دهه 90 نیز سه سال برای اتلتیکو بازی کرد. میکل سولر بین سال های 1987 تا 1991 بازیکن بارسا بود. او سپس راهی اتلتیکو شد و فصل 96-1995 نیز برای رئال بازی کرد. باید دید موراتا نیز قدم جای این دو بازیکن خواهد گذاشت یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋