دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یووه و دو دلیل مهم برای تردید در جذب ستاره آرسنال

یوونتوس برای جذب پیر امریک اوبامیانگ دچار تردید شده است.

یووه و دو دلیل مهم برای تردید در جذب ستاره آرسنال

به گزارش ورزش، یوونتوس در ژانویه به دنبال جذب مهاجمی است که بتواند او را به شکل قرضی و بدون بند خرید دائمی اجباری به خدمت بگیرد. همچنین یک بازیکن با تجربه که بتواند در ادامه فصل به قدرت هجومی تیم ماسیمیلیانو آلگری اضافه کند. 
تردیدهایی در مورد انتقال ممفیس دیپای و مائورو ایکاردی به یوونتوس وجود دارد. همچنین کار بیانکونری برای جذب آرکادیوش میلیک از مارسی بسیار دشوار است. این در حالی است که جذب جانلوکا اسکاماکا از ساسولو و دوشان ولاوویچ از فیورنتینا حداقل در ژانویه دور از انتظار به نظر می رسد. 

یووه و دو دلیل مهم برای تردید در جذب ستاره آرسنال


بر اساس ادعای کالچو مرکاتو همه این مسائل باعث شده که باشگاه یوونتوس به سراغ جذب ستاره گابنی آرسنال یعنی پیر امریک اوبامیانگ برود. اخیراً بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها از این بازیکن گرفته شده و روابط بین او و میکل آرتتا نیز تیره و تار شده است؛ در واقع شواهد حاکی از آن است که اوبامیانگ به روزهای پایانی حضور خود در آرسنال نزدیک شده است. 

با این حال بر اساس این گزارش دو دلیل باعث شده که باشگاه یوونتوس در جذب پیر امریک اوبامیانگ مردد شود. اول اینکه ستاره گابنی حقوق بالایی دارد و شرایط اقتصادی یوونتوس به گونه ای است که پرداخت این دستمزد به اوبامیانگ برای آنها دشوار است. مسئله بعدی به حضور این بازیکن در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا برمی‌گردد که در صورت حضور گابن در مراحل نهایی مسابقات، اوبامیانگ چند هفته این دور از رقابت‌های باشگاهی خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋