دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک کرونا مثبت جدید در اردوی رئال مادرید

یک کرونا مثبت جدید در اردوی رئال مادرید

پس از بهبودی سه کرونایی؛ یک کرونا مثبت جدید در اردوی رئال مادرید؛ به نظر می رسد غیبت وینیسیوس و یوویچ در بازی با ختافه قطعی باشد ولی سه کرونایی دیگر رئال منتظر دریافت مجوز حضور در این بازی هستند چرا که تست شان منفی شده است.

به گزارش ورزش، دو روز پیش بود که باشگاه رئال مادرید خبر از مثبت شدن تست کرونای تیبو کورتوا، فده والورده، کاماوینگا و وینیسیوس داد. روز گذشته اما خبر رسید که تیبو کورتوا پس از دو تست پی سی آر، دیگر به ویروس کرونا مبتلا نیست و نتیجه یک تست کاماوینگا و والورده نیز منفی شد. در واقع از بین کرونایی های رئال تنها وینسیوس همچنان با این ویروس دست به گریبان است. والورده و کاماوینگا دیشب تست دیگری هم دادند که نتیجه اش امروز مشخص خواهد شد.

یک کرونا مثبت جدید در اردوی رئال مادرید

کورتوا اما با وجود دو تست پی سی آر منفی همچنان باید منتظر مجوز سازمان بهداشت شهر مادرید بماند و فعلا حق حضور در تمرینات رئال را ندارد. شرایط برای والورده و کاماوینگا نیز مشابه است. باشگاه مادریدی سخت در تلاش لاست تا بتواند مجوز حضور این سه بازیکن برای بازی یکشنبه برابر ختافه را دریافت کند.

یک کرونا مثبت جدید در اردوی رئال مادرید

همچنین شب گذشته اعلام شد که لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال نیز به کرونا مبتلا شده و او نیز مثل وینیسیوس نمی تواند برابر ختافه حاضر باشد. امروز و فردا مشخص خواهد شد که شرایط کورتوا، والورده و کاماوینگا برای بازی یکشنبه چگونه خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋